یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۸
کد خبر: 45354
سلامت نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: با توجه به شعار هفته سلامت امسال به عنوان سال سالمندی و سلامت باید برنامه ریزی برای این بخش در کشور شتاب بیشتری گیرد.

همزمان با هفته سلامت دکتر سیدمحمدکاظم تدین رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم در مدرسه راهنمایی امام رضا(ع) گفت: با اعلام امسال به عنوان سال تولید ملی از سوی رهبر معظم انقلاب اقدامات وزارت بهداشت و بخش سلامت کشور نیز در این مسیر هدف گذاری شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم خاطرنشان کرد: سلامت و امنیت دو نعمت مهم در زندگی انسان است که از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

دکتر تدین ابراز داشت: با توجه به شعار هفته سلامت امسال سازمان بهداشت جهانی به عنوان سال سالمندی و سلامت باید برنامه ریزی برای این بخش در کشور شتاب بیشتری گیرد زیرا امروز 7 درصد جمعیت کشور بالغ بر 5 میلیون نفر بالای 60 سال داریم.

دکتر پرنیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم نیز طی سخنانی ابراز داشت: 60 سال قبل به پیشنهاد ایران از سوی سازمان بهداشت جهانی 18 فروردین به عنوان روز سلامت در دنیا نامگذاری شد و این نامگذاری بیانگر اهمیت بسیار مسائل مرتبط با سلامت مردم می باشد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جهرم خاطرنشان کرد: در هفته سلامت برنامه های خوبی تدارک دیده شده است که مهمترین هدف ما در این برنامه ها زمینه سازی برای فرهنگ سازی جامعه در خصوص سلامت در اقشار مختلف به خصوص سالمندان می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha