دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۰
کد خبر: 45416

3 رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی راه اندازی می شود

سلامت نیوز :دکتر حمید رواقی رئیس دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: یکی از برنامه های مشخص ما آموزش مدیران نظام سلامت است در همین راستا دوره های MBA‌کارشناسی ارشد و دوره های کوتاه مدت آموزش را طراحی کردیم که امسال برگزار می شود.

وی گفت:سه رشته کارشناسی ارشد را نیز بعد از تاییدیه های قانونی راه اندازی خواهیم کردیم. در بحث پزشک خانواده نیز آموزش مدیران بخش درمان را در دستور کار داریم.رواقی تصریح کرد:بخش توانمند سازی نیروی انسانی جهت مدیران دانشگاه علوم پزشکی تهران در حال اجراست که یک دوره جدید را برای 60 نفر از مدیران برگزار می شود.

**جذب 4 دانشجوی خارجی در رشته مدیریت خدمات بهداشتی

رئیس دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی در ادامه افزود:جذب چهار دانشجوی خارجی در رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی در دستور کار قرار دارد.رواقی عنوان کرد:کنگره بین المللی حاکمیت بالینی و ایمنی بیمار با شرکت محققان و مدیران از کل کشور در بهمن سال جاری برگزار خواهد شد.وی گفت:ارتقای کیفی و کمی پژوهش های منطبق با ارتقای کیفیت و مدیریت در نظام سلامت با اعضای هیات علمی در دستور کار قرار دارد. رئیس دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی خاطرنشان کرد:راه اندازی مرکز تحقیقات مدیریت و اقتصاد سلامت در دانشکده که باعث معرفی طرح های کاربردی می شود از دیگر برنامه های در دستور کار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha