دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۵
سلامت نیوز: مدیرکل دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی از پرداخت یک میلیارد تومان به عنوان کمک بلاعوض به کمپ های ویژه ترک اعتیاد در کشور خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ستاد مبارزه با مواد مخدر، دکتر «فرید براتی سده» افزود: طی سال گذشته به منظور حمایت از کمپ های مجاز ترک اعتیاد از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر کمک هایی بلاعوض داده شد.

وی افزود: تاپایان سال گذشته 300 کمپ غیرمجاز مجوز فعالیت دریافت کردند و همچنین 182 کمپ نیز در حال گرفتن مجوز و موافقت اصولی هستند.

مدیر کل دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی از برخورد شدید با کمپ های غیرمجاز در سال جاری خبر داد و تاکید کرد: براساس هماهنگی های به عمل آمده امسال نیروی انتظامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر به طور جدی با کمپ های غیرمجاز در کشور برخورد خواهند کرد.

وی در مورد پرداخت یارانه به کمپ های مجاز نیز گفت: 120 هزار تومان میزان یارانه درمانی است که در ازای نگهداری هر فرد معتاد به کمپ های مجاز پرداخت می شود.

براتی از مسوولان کمپ های غیرمجاز خواست که به منظور بهره مندی از کمک های بلاعوض، حمایت‌ها و همچنین یارانه، هرچه سریعتر برای دریافت مجوز مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha