دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۳
کد خبر: 45456

پزشكان ادعا كردند موفق به تولید یك واكسن جهانی برای مقابله با سرطان شده‌اند كه می‌تواند بدن خود بیمار را به گونه‌ای تعلیم دهد كه سلولهای تومور سرطانی را شناسایی و نابود كند

سلامت نیوز : سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ متخصصان شركت داروسازی «بیوتراپوتیك» درباره واكسن جدید می‌گویند: در این روش درمانی مولكولی موسوم به MUCI مورد هدف قرار می‌گیرد كه در 90 درصد تمام انواع سرطان‌ها یافت می‌شود. این روش درمان به زودی راه را برای تولید یك واكسن جهانی هموار می‌سازد كه به سیستم ایمنی بدن بیماران امكان می‌دهد با سرطان‌های معمول شامل سرطان سینه و پروستات مبارزه كند.

به نوشته روزنامه ساندی تلگراف، آزمایشات اولیه در نخستین مطالعات بالینی نشان داده است كه این واكسن می‌تواند موجب ایجاد یك واكنش ایمنی در بدن بیماران شده و سطح بیماری را كاهش دهد.در حال حاضر متخصصان این شركت داروسازی امیدوار هستند كه به زودی آزمایشات گسترده‌تری را برای اثبات موثر بودن واكسن جدید در مقابله با طیف وسیعی از سرطان‌ها انجام دهند. در واقع این متخصصان معتقدند كه از این واكسن می‌توان برای نابودسازی تومورهای كوچكی كه زودتر شناسایی می‌شوند و یا برای پیشگیری از برگشت پذیری بیماری استفاده كرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha