دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۵
کد خبر: 45491

ششمین جشنواره فرهنگی نفس در بخش‌های نقاشی، عکس، پوستر، کاریکاتور، تصویرسازی، جمله کوتاه، شعر، داستان کوتاه، انیمیشن و مجسمه سازی برگزار می شود و مهلت ارسال آثار تا ۲۰ اردیبهشت است

سلامت نیوز : سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ واحد پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی، (بیمارستان دکتر مسیح دانشوری) با همکاری جمعیت حمایت از پیوند اعضای ایرانیان، ششمین جشنواره فرهنگی"نفس" را در راستای ترویج فرهنگ مقدس اهدای عضو از بیماران مرگ مغزی با موضوع "اهدای عضو، اهدای زندگی" برگزار می کند. 

بر اساس این گزارش، بخش های این جشنواره شامل مسابقه نقاشی، عکس، پوستر، کاریکاتور، تصویر سازی، جمله کوتاه، شعر، داستان کوتاه، انیمیشن، مجسمه سازی است و  آخرین مهلت ارسال آثار نیز تا 20 اردیبهشت ماه ۹۱ است.ستاد برگزاری جشنواره نفس از علاقه مندان و هنرمندان دعوت می کند با ارسال آثار خود به آدرس پستی تهران- خیابان  شهید باهنر (نیاوران ) - دارآباد - بیمارستان دکتر مسیح دانشوری- بخش پیوند اعضا ، صندوق پستی634 - 19575کد پستی 1955841452 برای شرکت در جشنواره اقدام کنند. 

همچنین فقط آثار بخش جمله کوتاه، شعر و داستان کوتاه می‌توانند به جای ارسال پستی به همراه مشخصات کامل صاحب اثر به پست الکترونیکی admin@ehda.ir ارسال شوند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتراز شرایط عمومی شرکت در جشنواره و نحوه ارسال آثار به آدرس اینترنتی www.ehda.ir  مراجعه کنند.

جوایز جشنواره در هر بخش حداقل به ۳ اثر برگزیده بر طبق نظر داوران بنام کشور در آن رشته تعلق خواهد گرفت.

شرایط شرکت در بخش های مختلف جشنواره فرهنگی نفس نیز به این شرح است:

- مسابقه نقاشی: در دو گروه سنی زیر 15 سال و بالای 15 سال برگزار می‌شود.

در بخش عکس،کاریکاتور و تصویر سازی: علاقه مندان می توانند آثار خود را به صورت عکس یا پرینت رنگی یا به صورت CD با رزولوشن dpi 300 ارسال کنند.یک نسخه پرینت A4 مطابق نسخه اصلی در CD، همراه آن الزامی است. آثاری که با نرم افزار های کامپیوتری ایجاد شده باشند نیز مورد پذیرش قرار خواهند گرفت.

مسابقه جمله کوتاه، شعر و داستان کوتاه: علاقه مندان می توانند با ارسال آثار خود در قالب جمله کوتاه (حداکثر 100 کلمه)، شعر و داستان کوتاه تایپ شده با فونت نازنین 12 در این بخش شرکت کنند. ( آثار این بخش را به جای پست توسط پست الکترونیکی به آدرس admin@ehda.ir نیز می توان ارسال کرد. 

مسابقه پوستر: علاقه مندان می توانند آثار خود را در ابعاد 70*50 سانتی متر به صورت اصل یا پرینت رنگی یا به صورت CD با رزولوشن dpi 300 و CMYK ارسال کنند.

انیمیشن: تکنیک در این بخش آزاد بوده و محدودیتی برای مدت زمان انیمیشن وجود ندارد. اثر می بایست در قالب DVD ارائه شده و در صورت تمایل پوستر انیمیشن نیز ضمیمه شود. 

مجسمه سازی: علاقه مندان می توانند اثر خود را (تنها 1 اثر) با جنس اختیاری و در ابعاد هر ضلع حداکثر 30 سانتیمتر ارسال کنند.

نکته: چنانچه اثر منتخب شرایط اجرای بزرگ را اخذ کند و منجر به عقد قرارداد شود، حق نظارت اجرا با هنرمند صاحب اثر است.

همه شرکت کنندگان لازم است به همراه آثار، مشخصات فردی از جمله نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، آدرس و شماره تلفن خود را نیز ارسال کنند (علاوه بر ارسال مشخصات به صورت جداگانه، درج نام و شماره تلفن بر روی آثار الزامی است).

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha