دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۰

دكتر پورمند در حاشیه دیدار نوروزی رئیس دانشگاه و اعضاء هیئت رئیسه با اساتید، مدیران، كاركنان و دانشجویان از تكمیل قریب به 95 درصد از ساختمان جدید بیمارستان سینا خبر داد

سلامت نیوز : به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ در حاشیه دیدار نوروزی رئیس دانشگاه و اعضاء هیئت رئیسه با اساتید، مدیران، كاركنان و دانشجویان كه صبح امروز 20 فروردین ماه سالجاری در سالن اجلاس ستاد مركزی دانشگاه برگزار شد، دكتر پورمند رییس بیمارستان سینا با اشاره به برنامه های آتی این بیمارستان در سال 91 گفت: مطابق با اعلام وزیر بهداشت در صورت وقوع زلزله در تهران، بسیاری از بیمارستانهای فرسوده این شهر تخریب می شوند و با توجه به این موضوع ایجاد ساختمان جدید بیمارستان سینا در دستور كار قرار گرفت.

وی ضمن اعلام نوید اتمام قریب الوقوع ساختمان جدید بیمارستان سینا گفت: حدود 95 درصد از ساختمان جدید بیمارستان سینا تكمیل شده و تنها بخشی كه باقی مانده است تاسیسات و آسانسور است. رییس بیمارستان سینا افزود: روز دوم فروردین رییس جمهور به همراه وزیر از بیمارستان سینا بازدید كرد و مساله انرژی رسانی این بیمارستان در حال اتمام است.
وی از راه اندازی Cath Lab و CT64 در بیمارستان سینا خبر داد و گفت: روز چهارشنبه توانستیم Cath Lab و قرارداد مربوط به CT64 را منعقد كردیم. این در حالی است كه در گذشته در منطقه جنوب شرق تهران تا بیمارستان سینا كه زمانی مركز شهر محسوب می شد، Cath Lab وCT64 نداشتیم.دكتر پورمند در رابطه با فعالیت های پژوهشی بیمارستان سینا گفت: سال گذشته یك Pilot Study انجام دادیم و از سلولهای بافت چربی و كشت آنها برای بیمارانی كه مبتلا به بی اختیاری ادرار هستند استفاده كردیم كه البته این اقدام پیش از این در دو یا سه بخش دنیا انجام شده و امیدوارم ما نیز با موفقیت بتوانیم آن را به انجام برسانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha