سه‌شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۰

آقای گل فوتسال جهان با بیان اینکه« اگر ورزشکاری بخواهد حرفه ای شود بایستی حرفه ای فکر کند و حرفه ای زندگی کند بنابراین بایستی به سلامتی خود توجه ویژه ای داشته باشد» از ورزش، تغذیه سالم و خواب کافی به عنوان کلید سلامتی نام برد.

رمز سلامت از نگاه آقای گل
سلامت نیوز: آقای گل فوتسال جهان با بیان اینکه« اگر ورزشکاری بخواهد حرفه ای شود بایستی حرفه ای فکر کند و حرفه ای زندگی کند بنابراین بایستی به سلامتی خود توجه ویژه ای داشته باشد» از ورزش، تغذیه سالم از دوران کودکی و خواب کافی به عنوان کلید سلامتی نام برد.

وحید شمسایی یکی از ملی‌پوشان فوتسال ایران است و هم اکنون عضو باشگاه فوتسال گیتی پسند اصفهان است. وی در سال ۲۰۱۰ به عنوان آقای گل و بهترین بازیکن اولین دوره جام باشگاهای فوتسال آسیا و عنوان قهرمانی به همراه فولادماهان رسید.

وحید شمسایی در گفت و گو با خبرنگار سلامت نیوز گفت:«بدن انسان به مانند ساختمانی است که اگر از مصالح خوب در ساخت آن استفاده شده باشد می توان سالیان سال از آن بهره برداری کرد بنابراین اگر بتوانیم از دوران کودکی تغذیه مناسبی داشته باشیم و ورزش کنیم، می توانیم پیری سالمی داشته باشیم.»

وی ادامه داد:«وقتی به پیشکسوت ها، پدربزرگ و مادربزرگ هایمان نگاه می کنیم، می بینیم به دلیل هوای سالم و تغذیه مناسب و سنتی گذشته، زندگی سالمتر و طول عمر بیشتری داشته اند اما در حال حاضر به دلیل آلودگی هوا بایستی به فکر باشیم تا بتوانیم سلامت آینده خود را تضمین کنیم.»

آقای گل فوتسال جهان رمز سلامتی خود را ورزشکار بودن دانسته و به خبرنگار سلامت نیوز گفت:«به دلیل اینکه ورزشکار هستم بسیاری از مسائل را رعایت کرده ام چرا که چند سال از عمر خود را در ورزش سپری کرده ام که خود عاملی برای سلامتی است.

اگر ورزشکاری بخواهد حرفه ای شود بایستی حرفه ای فکر کند و حرفه ای زندگی کند بنابراین بایستی به سلامتی خود توجه ویژه ای داشته باشد و با تغذیه مناسب و سالم و خواب به موقع بدن سالمی داشته تا موفق باشد، طبیعتا زمانی که یک چارچوب مشخصی داشته باشید می توانید موفق باشید.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha