امروز همه متولیان سلامت آمده بودند. از وزیر گرفته تا معاونان و تک تک مدیران وزارت بهداشت، حتی آنهایی که در ایام نوروزی ضامن سلامت مردم در جاده‌ها بودند. یک روز در سال رسید که همه از وضعیت سلامت کشور حرف‌های قشنگ زدند

سلامت نیوز : به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ سالن همایش چند هزار نفره همایش‌های رازی امروز مملو از فعالان یا حداقل دوستداران عرصه سلامت کشور بود.

*علاوه بر وزیر بهداشت و مدیران این وزارتخانه، محمدرضا رحیمی، معاون اول رئیس جمهوری و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز در مراسم حضور یافتند.

* هنگام خروج رحیمی خبرنگار فارس از وی پرسید" با وجود بودجه های تخصیص یافته و محقق نشده وزارت بهداشت چگونه این وزارتخانه را یاری می کنید که معاون اول رئیس جمهور در برای پاسخ تاملی کرد و گفت: این را از خانم وزیر بپرسید.

* در خارج سالن مسعود پزشکیان و رمضان محسن پور معاون پارلمانی وزیر بهداشت جلوی دوربین ۲:۳۰ روی ترازو رفتند و وزنشان را اندازه گرفتند.

*داوود رشیدی، جمشید مشایخی و اکبر عبدی به عنوان هنرمندان سالمند تقدیر شدند که از میان آنها داوود رشیدی برای دریافت جوایز روی سن حضور یافت.

*سازمان جهانی بهداشت تمبر یادبود روز جهانی سلامت و سالمندی را با عکسی از هنرمند کشورمان داوود رشیدی چاپ کرده بود که در این مراسم رونمایی شد.

*با وجود حضور سفرای کشورهای مختلف از اروپا و کشورهای عربی این مراسم مترجم انگلیسی و عربی نداشت.

* تعدادی از مسئولان دوستدار حوزه سلامت تقدیر شدند که در این میان وزیر صنعت،معدن و تجارت، هادی ایازی، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران، احمدی مقدم فرمانده ناجا، سردار مومنی رئیس پلیس راهور، شهاب الدین صدر رئیس سازمان نظام پزشکی و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تقدیر شدند.

* در این مراسم که با هنرنمایی محمد اصفهانی خواننده همراه بود وی گفت که مادرش خاله وزیر بهداشت است.

*چند پیشکسوت و قهرمان ورزشی هم از جمله حسین فلکی و محمد علی حساس در این مراسم تقدیر شدند.

*وزیر بهداشت در گوشه‌ای از سخنانش گفت: سیستم نامه نگاری در وزارت بهداشت از یک هفته به آنی رسیده است. من نامه‌ای را شبانه از طریق اتوماسیون وزارت بهداشت به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی ارسال کردم و فردا صبح که به استانی سفر کردم نامه به دستشان رسیده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha