شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۷
کد خبر: 45730
سلامت نیوز : داوطلبان شرکت در بیست و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در سال ۹۱ می‌توانند از امروز با مراجعه به سایت مرکز سنجش در این آزمون ثبت‌نام کنند.

 ثبت‌نام به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی http://sanjeshp.ir انجام خواهد شد و مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود. تمامی مدارک مندرج در دفترچه راهنما باید از سوی داوطلب اسکن شده و به صورت اینترنتی ارسال شود.
آزمون کتبی در ۲۹ تیرماه ۹۱ در شهرهای تهران، اصفهان، بابل، تبریز، شیراز، کرمان، مشهد، یزد و همدان برگزار می‌شود و نتایج اولیه کلیه داوطلبان و اسامی واجدین شرایط پذیرش (سه برابر ظرفیت) پس از آماده‌شدن از سوی مرکز سنجش اعلام می‌شود.
شرایط عمومی لازم برای پذیرش دستیار در دوره تخصصی دندانپزشکی اعتقاد کامل به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تدین به یکی از ادیان رسمی کشور، داشتن مدرک دکترای دندانپزشکی عمومی، نداشتن منع قانونی برای ادامه تحصیل از نظر انجام خدمات طرح نیروی انسانی، نداشتن منع قانونی برای ادامه تحصیل از نظر خدمت وظیفه عمومی، برخورداری از سلامت جسم و روان و نداشتن نقص عضو موثر حرفه‌ای است.
براساس اعلام وزارت بهداشت درباره نداشتن منع قانونی برای ادامه تحصیل از لحاظ انجام خدمات طرح نیروی انسانی، دانش‌آموختگان رشته دندانپزشکی چنانچه حداکثر سه ماه بعد از فراغت از تحصیل، خدمات مربوط به قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان را در منطقه چهارپنجم و پایین‌تر شروع کنند، مجاز به شرکت در آزمون هستند. این گروه از فارغ‌التحصیلان در صورت پذیرفته‌شدن در آزمون باید تا زمان شروع دوره تحصیلی به خدمات قانونی خود ادامه دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha