شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۱
کد خبر: 45756

جمعیت هلال احمر ایران اعلام كرد : با توجه به احتمال وقوع زلزله در تهران ما در صدد هستیم تا قابلیت های مختلف و آمادگی خود را برای پاسخگویی مناسب در زمان حادثه افزایش دهیم.

سلامت نیوز: جمعیت هلال احمر ایران اعلام كرد : با توجه به احتمال وقوع زلزله در تهران ما در صدد هستیم تا قابلیت های مختلف و آمادگی خود را برای پاسخگویی مناسب در زمان حادثه افزایش دهیم.

 روابط عمومی و ارتباطات مردمی هلال احمر توانمندی های پزشکان ایران را جالب و مهم توصیف کرد و خواستار توسعه همکاری های دو جانبه در زمینه فعالیتهای بشر دوستانه و درمانی به نیازمندان شد.

گفتنی است سازمان پزشکان بدون مرز به جمعیت بحران زده و قربانی های حوادث طبیعی و غیر طبیعی و درگیری های مسلحانه بدون هیچ گونه تبعیض با در نظر گرفتن نژاد، مذهب و اعتقادات سیاسی کمک می کند.

عبدالرضا شاهرضایی نیز طرح شناخت محله ها و هماهنگ سازی با برنامه های محلی را یک کار عمومی دانست و افزود: این طرح برای اجرای برنامه های کمک رسانی به ویژه در حوادث و سوانح کاربرد زیادی دارد.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر در بسیاری از کشورها با امضای یادداشت تفاهم و برگزاری طرح های مشترک در زمان عادی و در زمان حادثه و بحران وارد می شود و دیگر نیاز به هماهنگی های اولیه نیست.

وی افزود: جمعیت هلال احمر به دلیل ارتباطات قوی با سایر جمعیت های ملی، فدراسیون و کمیته بین المللی صلیب سرخ برای ورود به شرایط بحران و کمک رسانی به آسیب دیدگان به سهولت عمل می کند.

شاهرضایی اذعان داشت: جمعیت هلال احمر در همه بخشها، توسعه کمی و کیفی با اثر بخشی لازم را دنبال می کند پول سخت ترین کارها به هلال احمر واگذار می شود و نمونه آن برپایی یک درمانگاه ثابت در سومالی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha