طراحان استیضاح وزیر کار و رفاه اجتماعی با قرائت نامه‌ای خطاب به مردم اعلام کردند: طرح استیضاح وزیر کار را پس می‌گیریم اما بدیهی است در صورتی که ظرف دو سه روز آینده این استعفا رسما ً‌اعلام نشود مجددا ً‌این طرح در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار می‌‌گیرد.

طراحان استیضاح: مرتضوی استعفا ندهد دوباره استیضاح می کنیم
سلامت نیوز : طراحان استیضاح وزیر کار و رفاه اجتماعی با قرائت نامه‌ای خطاب به مردم اعلام کردند: طرح استیضاح وزیر کار را پس می‌گیریم اما بدیهی است در صورتی که ظرف دو سه روز آینده این استعفا رسما ً‌اعلام نشود مجددا ً‌این طرح در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار می‌‌گیرد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر احمد توکلی از طراحان استیضاح وزیر کار و امور اجتماعی در جلسه امروز چهارشنبه مجلس نامه طراحان استیضاح خطاب به ملت ایران را قرائت کرد.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

ملت شریف ایران چنانچه آگاهی دارید روز 15 فروردین ما امضاکنندگان استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی را تقدیم مجلس کردیم. علت استیضاح نصب مدیر فاقد صلاحیت لازم و دارای پرونده مفتوح به عنوان مدیر سازمان تامین اجتماعی بود.

هدف نیز حفظ مصالح نظام و منافع بزرگترین سازمان اقتصادی اجتماعی کشور بود که به 33 میلیون کارگر شریف شاغل و بازنشسته و خانواده‌ای محترم آنها و نسل‌های بعدی تعلق دارد. حال که تلاش‌های انجام شده برای تامین هدف بدون نیاز به استیضاح با تعهد آقای مرتضوی به برادر ارجمند آقای حدادعادل مبنی بر استعفا به ثمر نشست فعلاً استیضاح خود را پس می‌گیریم ولی چنانچه طی چند روز آینده پذیرش استعفا رسما ً‌اعلام نشود مجدداً تقاضای استیضاح را تقدیم مجلس خواهیم کرد.

لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت نامه طراحان استیضاح گفت:‌ بدیهی است استیضاح با پس گرفتن امضای طراحان از نصاب افتاده و قابل طرح نیست.

بنا بر این گزارش استیضاح وزیر کار در دستور کار امروز مجلس بود اما 18 نفر از 20 طراح استیضاح امضای خود را پس گرفتند.

توکلی پیش از قرائت نامه توضیحاتی درباره روند طرح استیضاح و بازپس گیری آن ارائه کرد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha