ثبت نام در آزمون دستیارتخصصی دندانپزشکی با اعلام شرایط جدید تغییر یافت . متقاضیان می توانند تا ۳ اردیبهشت برای شرکت در این آزمون اقدام نمایند .

سلامت نیوز : به گزارش سلامت نیوز به نقل از سینا ؛ قابل توجه داوطلبان، ثبت نام در آزمون دستیارتخصصی دندانپزشکی تا ۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد و طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی داوطلبانی که تمایل به استفاده از سهمیهٔ استعدادهای درخشان (واجدین شرایط ۴۰ امتیاز) دارند، نمی‌توانند به طور هم زمان از این سهمیه و پذیرش بومی استفاده نمایند و تنها باید یکی از آن دو را انتخاب کنند.

لازم به ذکر است، کسانی که هنگام ثبت نام متقاضی استفاده از پذیرش بومی هستند، در صورت تمایل، در زمان انتخاب رشته می‌توانند از پذیرش بومی انصراف دهند.
پذیرش رشتهٔ اندودانتیکس از دانشگاه علوم پزشکی کرمان حذف شده است؛ بنابراین داوطلبان استفاده از پذیرش بومی در آن دانشگاه می‌توانند فقط دو رشتهٔ پروتزهای دندانی و رادیولوژی دندان و فک و صورت را انتخاب نمایند. براساس اعلام سازمان سنجش آموزش پزشکی، بیست و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در سال ۹۱راس ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۲۹ تیر ماه به طور همزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان بابل، تبریز، شیراز، کرمان، مشهد، یزد و همدان برگزار می‌شود و نتایج اولیه کلید داوطلبان و اسامی واجدین شرایط پذیرش (سه برابر ظرفیت) پس از آماده شدن از سوی مرکز سنجش اعلام می‌شود. کارت ورود به جلسه آزمون ۲۶ تیرماه از طریق سایت اینترنتی در اختیار داوطلبان قرار گرفته و هر داوطلب موظف به پرینت کارت خود از روی سایت است می‌باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha