سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 4591

سازمان نظام پزشكی با همكاری زیباسازی شهر تهران قصد دارد به تعویض و سامان دهی طرح تابلوی پزشكان بپردازد.

دكتر هویدا، معاون رفاهی و اجتماعی سازمان نظام پزشكی، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: طرح سامان دهی تابلوی پزشكان از مدت‌ها پیش مورد بحث بود، اما به دلایلی به صورت علنی به این موضوع پرداخته نمی‌شد.
وی گفت: طبق جلساتی كه با مدیر عامل زیباسازی شهر تهران داشتیم، درصدد هستیم تا در خصوص محل نصب و تعداد تابلوی پزشكان تغییراتی به وجود بیاوریم.
دكتر هویدا تأكید كرد: طبق آئین نامه سازمان نظام پزشكی، هر پزشك می‌تواند 2 تابلو داشته باشد كه یكی را در سردر مطب و دیگری را در خیابان یا كوچه به منظور راهنمایی بیماران نصب كند.
وی ادامه داد: به دلیل ناهماهنگ بودن تابلوهای پزشكان از نظر شكل و اندازه و تعداد زیادی كه در مجتمع‌های پزشكی وجود دارد تصمیماتی اتخاذ شده است تا فقط یك تابلو در خیابان یا درب مجتمع‌های پزشكی نصب و اسامی پزشكان در داخل مجتمع نوشته شود.
دكتر هویدا تصریح كرد: درخصوص طرح تابلوی پزشكان نظر مدیر عامل زیباسازی شهر تهران بر این است كه یك فلش برای راهنمایی روی دیوار نصب شود كه در تاریكی نیز به دلیل داشتن نور كافی برای بیمار قابل رویت باشد.
وی یادآور شد: تمامی این طرح‌ها و نظرات ارایه شده از سوی مدیر عامل زیباسازی شهر تهران پس از بررسی و نظارت و تصویب نهایی هیئت مدیره سازمان نظام پزشكی یكشنبه آینده به اطلاع عموم و پزشكان می‌رسد.
آرم طرح ترافیك پزشكان طبق نیازهای سازمان حمل و نقل و ترافیك توزیع می‌شود.
دكتر هویدا درخصوص واگذاری آرم طرح ترافیك پزشكان گفت: واگذاری آرم طرح ترافیك طبق شرایط موجود به پزشكانی كه در محدوده طرح ترافیك هستند داده می‌شود و توزیع آن طبق نیازهای سازمان حمل و نقل و ترافیك است.
وی ادامه داد: امسال سازمان نظام پزشكی به خاطر كم كردن ازدحام موجود برای ثبت نام در این طرح و این كه وقت پزشكان باید صرف خدمت به بیماران شود، از طریق اینترنت اقدام به ثبت نام از پزشكان كرده است و از اول تیر تا 15 مرداد به مدت 45 روز این كار انجام می‌شود.
وی گفت: مذاكراتی با شعب پیك بادپا انجام داده‌ایم تا بتوانیم مدارك پزشكان را از طریق پیك دریافت كنیم و به این وسیله از صرف وقت اضافی پزشكان خودداری كنیم.
دكتر هویدا یادآور شد: سال گذشته سازمان حمل و نقل تعداد 4500 آرم طرح ترافیك در اختیار سازمان نظام پزشكی قرار داد كه این تعداد با توجه به افزایش محدوده طرح ترافیك و مراجعه بیش از 9000 پزشك برای ثبت نام در این طرح به 6300 آرم افزایش پیدا كرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha