سلامت نیوز:  نماینده مردم شاهرود گفت: برخی دوستان یك عقبه فكری خاص را در مجلس دنبال می‌كنند و تیم دیگری در دولت آنان را پشتیبانی می‌كند،‌ این طیف در مقطعی سوال از رییس‌جمهور را با پافشاری خاصی دنبال می‌كند و پس از آن به یك باره تغییر جهت می‌دهد كه در موضوع استیضاح وزیر كار، چنین عملكردی قابل مشاهده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، كاظم جلالی با استناد به اصل سوم قانون اساسی و با تاكید بر اینكه تصور می‌كنم همه انتقادات نمایندگان به عملكرد هیات رییسه، وارد است، گفت: وقتی استیضاحی از سوی جمعی از نمایندگان امضا می‌شود در حقیقت آبروی دسته‌جمعی مجلس به میان می‌آید.

وی یادآور شد: در سال اول مجلس این تذكر را در زمان طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش دادم ولی آن چرا كه اكنون می‌فهم این است كه كسی قول شرف داده تا استعفا دهد و از سوی دیگر وزیر و رییس‌جمهور نیز استعفای این فرد را نپذیرفته است.

جلالی افزود: توكلی در جایی مو را از ماست می‌كشد ولی ایشان در موضوع استیضاح طرح حكمیت را مطرح كرده و تاكید می‌كند با موضوع حكمیت موضوع خاتمه یابد، به نظر می‌رسد دوستان عملكرد دوگانه‌ای دارند.

لاریجانی در پاسخ به تذكر جلالی گفت: این بحث‌ها مربوط به خود نمایندگان است و ربطی به هیات رییسه ندارد، بگویید كه ما باید چه می‌كردیم كه نكردیم.

وی یادآور شد: درخواست استیضاح آمد و آن را قرائت كردیم، سپس در دستور قرار دادیم و بعد از انصراف استیضاح‌كنندگان طبق آیین‌نامه آن را از دستور خارج كردیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha