سلامت نیوز: نمایندگان درخواست کننده استیضاح وزیر کار با بیان این که تلاش‌ها برای استعفای سعید مرتضوی به نتیجه رسیده است٬ از اعلام انصراف مقطعی استیضاح شیخ‌الاسلامی خبردادند. به گزارش سلامت نیوز به نقل از  خانه ملت٬ درجلسه علنی امروز یکشنبه ۲۷ فروردین مجلس شورای اسلامی بیانیه تعدادی ازنمایندگان که امضای خود را در ارتباط با استیضاح عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر کار٬ تعاون و رفاه اجتماعی پس گرفته بودند توسط احمد توکلی قرائت شد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم‌الله ‌الرحمن الرحیم

ملت شریف ایران، چنانکه آگاهی دارید روز ۱۵ فروردین، ما امضاکنندگان استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را تقدیم مجلس کردیم.

علت استیضاح نصب مدیر فاقد صلاحیت لازم و دارای پرونده مفتوح به عنوان مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی بود، هدف نیز حفظ مصالح نظام و منافع بزرگترین سازمان اقتصادی - اجتماعی کشور بود که به ۳۳ میلیون کارگر شریف شاغل و بازنشسته و خانواده‌های محترم آنان و نسل‌های بعدی تعلق دارد.

حال که تلاش‌های انجام شده برای تأمین هدف، بدون نیاز به استیضاح، با تعهد آقای مرتضوی و برادر ارجمند جناب آقای دکتر حدادعادل مبنی بر استعفا به ثمر نشست، فعلا استیضاح خود را پس می‌گیریم.

بدیهی است اگر ظرف چند روز آینده پذیرش استعفا رسماً اعلام نشود، مجدداً تقاضای استیضاح تقدیم مجلس خواهیم کرد.

والسلام‌ علیک و رحمة‌الله و برکاته

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha