یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۹
سلامت نیوز: معاون پارلمانی رییس‌جمهور اعلام کرد که دولت هیچ‌‌گونه صحبت و تعهدی برای استعفای مرتضوی از ریاست صندوق تامین اجتماعی به نمایندگان نداشته است.

 ساعتی پیش نامه ای از سوی یکی از نمایندگان مجلس منتشر شد که رسانه های زنجیره ای در تلاش اند با تحریف آن، نتیجه باب میل خود را از آن برداشت و به مخاطب القا کنندبه به نقل از یکی از مشاوران رییس صندوق تامین اجتماعی، همانطور که در متن این نامه آمده است، آقای دکتر دکتر سعید مرتضوی تنها با پیشنهاد استعفا به عنوان یک گزینه جهت حفظ مصالح نظام وتحقق منویات مقام معظم رهبری موافقت کرده اند و هیچ گونه استعفایی از سوی ایشان مطرح نشده است.همچنین شایان ذکر است که هر استعفایی مستلزم پذیرش آن از سوی مقام مافوق می باشد و هرگونه ترک کار پیش از این اتفاق بی معناست.

در همین حال میرتاج الدینی اعلام کرد ه است که دولت تعهدی برای استعفای مرتضوی به نمایندگان نداده است.

 معاون پارلمانی رییس‌جمهور اعلام کرد که دولت هیچ‌‌گونه صحبت و تعهدی برای استعفای مرتضوی از ریاست صندوق تامین اجتماعی به نمایندگان نداشته است. حجت‌الاسلام میرتاج الدینی اظهار داشت: رییس‌جمهور صبح امروز براساس دستور کار جلسه علنی مجلس که استیضاح را در دستور داشت با معاون اول و تعدادی از وزرا به مجلس آمد و تا ورودی مجلس داخل شد که به ایشان اطلاع داده شد انصراف نمایندگان استیضاح کننده از استیضاح شیخ‌الاسلامی قرائت شده است.

وی افزود: پس از منتفی شدن استیضاح با انصراف نمایندگان رییس‌جمهور از مجلس برگشت در حالی که آماده بود در برنامه استیضاح شرکت کند و پاسخگوی نمایندگان در این رابطه باشد.

منبع: خبرآنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha