خدمات و فعالیت های موسسه كاریابی بین المللی ابن سینای سازمان نظام پزشكی كشور در نخستین همایش كسب فرصتهای اشتغال در بازار كار بین المللی ارایه شد.

سلامت نیوز : به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ موسسه كاریابی بین المللی ابن سینا متعلق به این سازمان، در نخستین همایش كسب فرصتهای اشتغال در بازار كار بین المللی كه روز گذشته با حضور سفیران كشورهای خارجی در تهران و مسوولان دستگاههای اجرایی در محل همایش های صدا و سیما برگزار شد، حضور فعال داشت.
موسسه کاریابی ابن سینا دارای مجوز از وزارت کار و امور اجتماعی، یکی از زیر مجموعه های معاونت رفاهی و اجتماعی سازمان نظام پزشكی كشور است که تاكنون موفق به ارایه خدمات كاریابی به تعداد زیادی از فارغ التحصیلان رشته های پزشكی در داخل و خارج كشور شده است.

این موسسه در فضای نمایشگاهی همایش كسب فرصتهای اشتغال در بازار كار بین المللی فعالیت ها و خدمات خود را معرفی و عرضه نمود.نخستین همایش كسب فرصتهای اشتغال در بازار كار بین المللی توسط انجمن صنفی كاریابی های بین المللی ایران 'اصكابا' با همكاری وزارت تعاون، ‌كار و رفاه اجتماعی برگزار شد. اهداف این همایش، آشنایی مردم با مراكز كاریابی های خارجی و وظایف آن مراكز، تعامل و همكاری با كشورهای هدف و نیرو پذیر در عرصه تبادل نیروی كار، رشد و توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی در قالب اعزام نیروی كار، مدیریت صحیح بر روند اعزام نیروی كار و بسترسازی ابزارهای حمایتی، بررسی و شناخت نقاط ضعف و قوت مراكز كاریابی خارجی و تعامل و هماهنگی با سازمان ها و دستگاه ها مرتبط با مقوله اعزام نیروی كار اعلام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha