ثبت نام از متقاضیان شركت در سی و پنجمین دوره آموزش کمک پرستاری (کمک بهیاری) در فروردین و اردیبهشت آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

سلامت نیوز : سید عباس کشفی، مسئول برگزاری کلاسهای کمک پرستاری سازمان نظام پرستاری ، اظهار كرد: سازمان نظام پرستاری سی و پنجمین دوره آموزشی کمک پرستاری را در اردیبهشت و خرداد سال 91 برگزار می‌كند و ثبت‌نام از متقاضیان برای شرکت در این دوره 3 ماهه از 20فروردین آغاز شده است.

وی ادامه داد: تدریس دروس این دوره‌ها بر اساس سرفصل‌های کتاب کمک پرستاری به عنوان نخستین و تنها کتاب مرجع کمک پرستاری در ایران است.مسئول برگزاری کلاسهای کمک پرستاری نظام پرستاری افزود: از ویژگی‌های دوره آموزشی کمک پرستاری سازمان نظام پرستاری این است که به شرکت کنندگان مدرک معتبر مورد تأیید مراکز بهداشتی- درمانی کشور ارائه می‌شود. اما این دوره فقط آموزشی است و گواهی آن تضمینی برای کار و اشتغال نیست.كشفی گفت: دوره آموزش کمک پرستاری سازمان نظام پرستاری یک دوره سه ماهه شامل 100ساعت آموزش تئوری به صورت یک روز در هفته از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر به مدت 10 هفته است که در محل سازمان نظام پرستاری واقع در تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان استاد نجات اللهی (ویلای جنوبی)، کوچه شهید ارشد، پلاک 8 برگزار می‌شود. همچنین 100 ساعت آموزش این دوره نیز به صورت عملی و طی 3 تا 4 هفته کارورزی در بیمارستان است.

وی ادامه داد: مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام علاقه‌مندان در این دوره شامل کپی مدرک تحصیلی دیپلم (دیپلم تمام رشته‌های نظری، فنی- حرفه ای و کار و دانش)، کپی شناسنامه، کپی کارت ملی و فرم تکمیل شده ثبت نام (قابل دسترسی در پورتال سازمان نظام پرستاری)، 2 قطعه عکس پشت نویسی شده، گواهی اشتغال به کار برای افراد شاغل و واریز مبلغ 460 هزار تومان به شماره حساب724191 بانک رفاه کارگران، شعبه راه آهن، کد 102 به نام سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران ( قابل واریز در تمام شعب بانک رفاه) است.مسئول برگزاری کلاسهای کمک پرستاری خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان برای پرداخت قسطی شهریه می‌توانند مبلغ شهریه ثبت‌نام را طی 2 فقره فیش بانکی به مبلغ هر کدام 230 هزار تومان پرداخت کنند. فیش نخست را در زمان ثبت‌نام و فیش دوم را حداکثر تا شروع کلاس‌ها به واحد آموزش سازمان تحویل دهند.كشفی افزود: ارائه مدارک می‌تواند به صورت پستی یا حضوری باشد. اما به مدارک ناقص ترتیب اثر داده نمی‌شود، همچنین شهریه پرداختی نیز پس از ثبت‌نام مسترد نمی‌شود.

وی گفت: ثبت‌نام در این دوره تا اتمام ظرفیت ادامه دارد اما ظرفیت پذیرش محدود است. همچنین از آنجایی كه محل برگزاری كلاس‌ها در تهران است، سازمان هیچ تعهدی در قبال تأمین خوابگاه برای داوطلبان شهرهای دیگر ندارد. البته کارآموزان می‌توانند دوره عملی را در یکی از بیمارستان‌های دانشگاهی محل سکونت خود و مورد تایید سازمان نظام پرستاری بگذرانند.مسئول برگزاری کلاسهای کمک پرستاری ادامه داد: کارآموزان باید اطلاعات مرکز درمانی مورد نظر خود را با ذکر مشخصات خواسته شده در فرم ثبت‌نام وارد کنند. در غیر این صورت محل کارآموزی عملی توسط سازمان نظام پرستاری انتخاب می‌شود و فراگیر حق هیچ جابه‌جایی ندارد.كشفی افزود: داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره های 88892585-88935852-88935854-021 (واحد آموزش) تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha