سلامت نیوز: " مشاوره روان‌شناسی" عنوان برنامه‌ای است که با تلاش گروه دانش و فناوری رادیو ایران‌صدا، روزهای دوشنبه ساعت 20، به صورت تولیدی پخش می‌شود و در تعامل با مخاطبان، به بررسی موضوعات روز روان‌شناسی می‌پردازد.

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو ( ایصدا )، گروه دانش و فناوری شبکه رادیویی ایران‌صدا، اقدام به تهیه‌ی برنامه‌ای با عنوان «مشاوره روان‌شناسی» کرده است که در تعامل با مخاطبان، به بررسی موضوعات روز روان‌شناسی می‌پردازد تا از این طریق به مردم کمک کند.

کسب مهارت حل مسئله در زمینه‌های مختلف در زندگی مردم، موضوع این هفته‌ی برنامه مشاوره روان‌شناسی است که با حضور دکتر فرضی، روان‌شناس و استاد دانشگاه، در زمینه‌ی تصمیم‌گیری در جهت حل مشکلات، راهکارهایی را به مخاطب ارائه می‌دهد.

شایان ذکر است، برنامه‌ی مشاوره روان‌شناسی، روزهای دوشنبه ساعت 20 با اجرای محمدمهدی شادبهر، تهیه‌کنندگی سارا عشقی‌نیا و سردبیری مهسا حسینی به صورت تولیدی از شبکه‌ی رادیویی ایران‌صدا پخش می‌شود.

علاقمندان می‌توانند به آدرس اینترنتی رادیو ایران‌صدا به نشانی www.iranseda.ir مراجعه و ضمن شنیدن این برنامه، فایل صوتی آن را دریافت کنند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha