دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۰
سلامت نیوز: مردی كه متهم است دختر یك ساله همسر صیغه‌ای خود را به قتل رسانده، در دادگاه كیفری استان البرز محاكمه می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شرق، این مرد از دو سال قبل در بازداشت به سر می‌برد و اتهام كشتن كودك یك ساله را گردن گرفته است. زن و مردی هراسان روز 25 مرداد سال 89 در حالی‌كه كودكی به نام مونا را همراه داشتند به بیمارستان امام حسن‌(ع) نظرآباد كرج رفتند و از پزشكان خواستند كودك بدحال را نجات بدهند. تیم درمانی قبل از آنكه بتواند برای دختربچه كاری انجام بدهد او جانش را از دست داد و از آنجا كه روی پیكر او آثار كبودی مشهود بود، موضوع به پلیس اطلاع داده شد.

ماموران بعد از حضور در بیمارستان، زن و مرد جوان را بازداشت كردند و به دستور بازپرس جنایی جنازه را به پزشكی قانونی انتقال دادند. مرد 31 ساله كه یحیی نام دارد در تحقیقات با ابراز بی‌اطلاعی از علت مرگ مونا گفت: «من و مادر مونا با هم عقد موقت كرده‌ایم و روز حادثه همسرم و مادرش در خانه من میهمان بودند. آخر شب مادرزنم خواست او را به خانه خودش برسانم. من هم مونا، مادر و مادربزرگش را سوار كردم و به راه افتادم. در بین راه سوختم تمام شد و به یك پمپ گاز رفتم. از وقتی از خانه راه افتاده بودیم، مونا به‌شدت گریه می‌كرد و هر كاری می‌كردیم، آرام نمی‌شد تا اینكه وقتی در نوبت گاز بودم او از حال رفت، من هم ماشین را همان‌جا رها كردم و همراه همسرم، مونا را با یك تاكسی به بیمارستان رساندم و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد كه او فوت شد.»

ماموران در ادامه مادر مونا به نام مریم را تحت بازجویی قرار دادند. این زن 20ساله گفته‌های شوهرش را تایید كرد و گفت: «بعد از ازدواج با همسر اولم و تولد مونا به دلیل اختلافاتی كه با او داشتم، طلاق گرفتم و دادگاه حضانت مونا را به من داد. بعد از آن بود كه با یحیی آشنا شدم و چون احساس تنهایی می‌كردم و از نظر مالی هم مشكل داشتم به پیشنهاد او برای ازدواج موقت جواب مثبت دادم. شب حادثه هم همراه مادر و دخترم در ماشین یحیی بودیم كه مونا ناگهان از حال رفت.»

او درباره علت كبودی بدن فرزندش گفت: «چند روز قبل از این حادثه، دخترم موقع بازی زمین خورد و به خاطر همین هم تنش كبود شد.»مادر مریم نیز همان اظهارات داماد و دخترش را تكرار كرد اما بعد از اعلام نظریه پزشكی قانونی مشخص شد در معده مونا ماده مخدر وجود دارد به همین خاطر تحقیقات از سر گرفته شد و این بار مادر مقتول علیه یحیی شكایت و او را به عنوان قاتل فرزندش معرفی كرد.

زن 20ساله به ماموران گفت: «بعد از ازدواج با یحیی فهمیدم او مردی به‌شدت بداخلاق و عصبی است. او من را بارها و بارها كتك زد و با دخترم هم رابطه خوبی نداشت. چند روز قبل از قتل، شوهر سابقم به من اطلاع داد دو میلیون تومان به حساب بانكی كه به نام مونا باز كرده بودیم، واریز كرده است وقتی این موضوع را به یحیی اطلاع دادم او من را به باد كتك گرفت و مجبورم كرد این پول را برداشت كنم و به او بدهم. بعد از آن دیگر اتفاق خاصی نیفتاد تا اینكه چند روز بعد از قتل، یحیی به من گفت او مونا را كشته است. چند بار كه او به خاطر مصرف مشروبات الكلی از خود بی‌خود شده بود این اعتراف را پیش من تكرار كرد و حالا از او شكایت دارم.»

كارآگاهان بعد از اطلاع از جزییات ماجرا به بازجویی مجدد از یحیی پرداختند و او این بار به كشتن دختر خردسال برای رهایی از مزاحمت‌های او اعتراف كرد. به این ترتیب پرونده تكمیل شد و اكنون در اختیار قضات دادگاه كیفری استان البرز قرار گرفته و وی به زودی پای میز محاكمه می‌رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha