با گذشت یک سال هنوز مشخص نیست که گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی به عمر مجلس هشتم قد می‌دهد یا خیر و آیا اصلا گزارشی در این مورد وجود دارد یا خیر؟ این در حالی است که این سازمان به علت بالا بودن حجم افراد تحت پوشش خود همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. ظاهرا گزارش این کمیته در راه کمیته و کمیسیون گم شده است!

یک سال پس از اتمام مهلت تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی؛گزارشی که در هزارتوی پر پیچ و خم فراموش شده است!
سلامت نیوز: با گذشت یک سال هنوز مشخص نیست که گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی به عمر مجلس هشتم قد می‌دهد یا خیر و آیا اصلا گزارشی در این مورد وجود دارد یا خیر؟ این در حالی است که این سازمان به علت بالا بودن حجم افراد تحت پوشش خود همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. ظاهرا گزارش این کمیته در راه کمیته و کمیسیون گم شده است!

ظاهرا بنا نیست تکلیف تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی که از اردیبهشت ماه سال 89 آغاز شده بود در مجلس هشتم مشخص شود و گزارش آن امروز در هزارتویی نامشخص به فراموشی سپرده شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از قانون، با وجود گذشت مدت‌ها از موعد ارائه گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی، گفته‌های متناقض اعضای هیات تحقیق و تفحص و همچنین اعضای کمیسیون اجتماعی سردرگمی جالبی را ایجاد کرده است.

با وجود آنکه هیات رییسه مجلس بارها به هیات تحقیق و تفحص هشدار داده است که گزارش خود را برای قرائت در صحن علنی ارائه دهند اما هنوز چنین گزارشی ارائه نشده است.
سید جواد زمانی نماینده کنگاور در گفت‌وگو با خبرنگار قانون در ارتباط با آخرین وضعیت این گزارش به خبرنگار قانون گفت: بیش از یک سال از زمان ارائه گزارش تحقیق و تفحص این هیات گذشته است و تا به حال این گزارش می‌بایست قرائت می‌شد اما متاسفانه این کمیته خلاف کرده و تا به حال گزارش را ارائه نداده است.

وی ادامه داد: این گزارش عملا منتفی شده است و کمیته هیچ پاسخ درستی نمی‌دهد چرا که مهلت این کمیته به پایان رسیده است و تنها به علت درگیری‌های داخلی کمیسیون هنوز گزارشی ارائه نداده‌اند. به نظر می‌رسد که دیگر گزارش این تحقیق و تفحص در مجلس هشتم قرائت نشود.

از سوی دیگر علیرضا محجوب عضو هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی با رد این موضوع که این گزارش به کمیسیون اجتماعی ارائه نشده است، گفت: کمیته تحقیق و تفحص در موعد قانونی خود گزارش را به کمیسیون داده است و این گزارش باید به هیات رییسه ارائه شود تا قرائت آن در مجلس انجام شود.

وی ادامه داد: کمیته گزارش خود را 9 ماه پیش به کمیسیون اجتماعی ارائه داده است و نمی‌دانم که چرا مدعی عدم دریافت گزارش هستند.

این نماینده تهران در ادامه یادآور شد: بحثی که آقای جعفرزاده در مورد اختلاس در شستا مطرح کردند تنها موجب شد که ما موضوع شستا را در گزارش نیاوردیم و این موضوع را مفتوح گذاشتیم.کلیات گزارش در کمیسیون اجتماعی مورد تصویب قرار گرفته است و عدم قرائت آن در مجلس هشتم بر خلاف قانون است.

با گذشت یک سال هنوز مشخص نیست که گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی به عمر مجلس هشتم قد می‌دهد یا خیر و آیا اصلا گزارشی در این مورد وجود دارد یا خیر؟
این در حالی است که سازمان تامین اجتماعی به علت بالا بودن حجم افراد تحت پوشش خود همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده است و تحقیق و تفحص از این سازمان نیز بیش‌تر به این علت انجام شده بود.اما ظاهرا گزارش این کمیته در راه کمیته و کمیسیون گم شده است!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha