جشنواره علمی -پژوهشی دندانپزشکی شهید دکتر احمد هدایت ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت همزمان با کنگره 52 انجمن دندانپزشکی ایران در سالن همایشهای برج میلاد برگزار می‌شود.

سلامت نیوز : به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا ؛فریده گرامی‌پناه دبیر جشنواره با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کشور به ویژه شهدای دندانپزشکی و شهید دکتر احمد هدایت است. اظهار کرد: در جشنواره علمی پژوهشی دندانپزشکی شهید دکتر احمد هدایت از پژوهشگران برتر در حوزه دندانپزشکی تقدیر می‌شود.

دبیر جشنواره علمی پژوهشی دندانپزشکی شهید دکتر احمد هدایت یادآور شد: این جشنواره به همت جامعه اسلامی دندانپزشکی، انجمن دندانپزشکی ایران و انجمن‌های علمی تخصصی دندانپزشکی ایران برگزار می‌شود.وی با اشاره به ارسال بیش از 230 اثر شامل مقالات پژوهشی به دبیرخانه جشنواره گفت: در این جشنواره همچنین از مولفان و مترجمان کتب منتخب و طرح‌ها و نوآوری‌های برتر تجلیل می شود و جوایزی به رسم یادبود به آنان اهداء‌ خواهد شد.دبیر جشنواره علمی پژوهشی دندانپزشکی شهید دکتر احمد هدایت از ویژگیهای بارز این جشنواره نسبت به دوره‌های پیشین را استفاده از نظرات اعضای هیئت علمی سراسر کشور به صورت گسترده‌تر برشمرد و افزود: در این دوره کوشیدیم تا با ارسال مقالات به صورت الکترونیکی به اساتید دانشکده‌های دندانپزشکی سراسر کشور از نظرات آنان جهت داوری مقالات بهره‌مند شویم به علاوه در این دوره شاهد همکاری بسیار صمیمانه‌تر انجمن دندانپزشکی ایران بودیم که جا دارد از زحمات آنان قدردانی و تشکر شود.کنگره 52 انجمن دندانپزشکی ایران (بزرگترین کنگره سالیانه دندانپزشکی ایران) امسال با شعار «آموزش شکست‌ها راهبری به سوی موفقیت» 19 تا 22 اردیبهشت در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود. بیش از 3 هزار نفر شرکت کننده برای استفاده علمی و پیش‌بینی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha