شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۷
کد خبر: 46410

بعید نیست که آقای شهاب الدین صدر بجای مرتضوی منصوب شوند و ما استقبال می کنیم چرا که آقای صدر تخصصش را دارد.

سلامت نیوز : به گزارش سلامت نیوز به نقل از جوان آنلاین؛ زمزمه های استیضاح وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی که پیش از سال جدید و به دلیل انتصاب مرتضوی که بنابر عقیده نمایندگان استیضاح کننده بر خلاف مصالح کشور و معارض قانون و آسیب زننده به منافع ۳۳ میلیون کارگر زحمت‌کش و خانواده‌های آنان است،مطرح شده بود؛پس از سال جدید و با قطعی شدن انتصاب مرتضوی در صندوق تامین اجتماعی استیضاح وزیر قوت گرفت و در اواسط فرودین ماه این طرح با ۲۰ امضا تقدیم هیات رییسه مجلس شد.

اما در روز استیضاح وزیر کار با رایزنی‌های انجام شده و پادرمیانی حداد عادل و نامه وی به استیضاح کنندگان مبنی بر این که مرتضوی قول داده از مسند ریاست صندوق تامین اجتماعی استعفا دهد ۱۸ نماینده امضا کننده طرح استیضاح امضاهای خود را پس گرفتند و در نهایت استیضاح شیخ‌الاسلام منتفی شد. در عین حال دولتی ها لحظاتی پس از اعلام منتفی شدن استیضاح به نقل از رئیس جمهور اعلام کرد دولت هیچ تعهدی را درباره استیضاح نپذیرفته است. در این میان خبرهایی مبنی بر اینکه مرتضوی در تامین اجتماعی حضور پیدا کرده و نمایندگان بار دیگر در صدد استیضاح وزیر کار هستند.

حسن نوروزی نماینده رباط کریم و عضو کمیسیون شوراها در واکنش به شایعاتی مبنی بر اینکه استیضاح بار دیگر در دستور کار مجلس قرار می گیرد،گفت: مسئله آقای مرتضوی حل شده و از استیضاح خبری نیست. وی تصریح کرد: کسانی که پیش از این جزو استیضاح کنندگان نبودند، نمی توانند در خصوص استیضاح وزیر کار اظهار نظر کنند.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه استیضاح وزیر کار به دلیل انتصاب مرتضوی در تامین اجتماعی منتفی است، خاطرنشان کرد: مرتضوی به سر کار نرفته و ما که جزو امضا کنندگان طرح بودیم به دلیل اینکه آقای مرتضوی پذیرفتند استیضاح منتفی شد و موضوع تامین اجتماعی به طریق دیگری در حال حل شدن است و نیاز به استیضاح نیست .
نوروزی تاکید کرد: ان شالله افراد موجهی تعیین می شوند و مشکل حل می شود و دولت هم ظاهرا پذیرفته است. وی در پاسخ به اینکه آیا شهاب الدین صدر جایگزین مرتضوی می شود،گفت: بعید نیست که آقای شهاب الدین صدر بجای مرتضوی منصوب شوند و ما استقبال می کنیم چرا که آقای صدر تخصصش را دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha