یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۲
کد خبر: 46496

میزان غلظت آلاینده‌‌ها به غیر از منوکسید کربن، نسبت به روز گذشته در همین ساعت افزوده شده که شاخص کیفیت هوا در شرایط ناسالم است.

امروز هوای تهران بیمار است
سلامت نیوز : به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ؛ مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: براساس آمار اعلام شده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران، به میزان غلظت آلاینده‌‌ها کمتر از دو و نیم میکرون فرا‌تر از حد مجاز بوده که نسبت به روز گذشته در همین ساعت به میزان آلایندگی هوا افزوده شده و شاخص کیفیت هوا در شرایط ناسالم است.

«یوسف رشیدی» در گفت‌و‌گو با ایلنا با بیان این مطلب اظهارداشت: میزان آلاینده ذرات معلق در هوای امروز تهران، در حد فرا‌تر از مجاز بوده و هوا در شرایط  ناسالم بوده و امروز شاهد آسمانی ابری و غبار صبحگاهی در تهران هستیم. رشیدی در ادامه به افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی و ریوی، افراد مسن و همچنین کودکان هشدار داد از فعالیت‌های طولانی مدت و سنگین در فضای باز اجتناب نموده و تا حد امکان این گونه فعالیت‌های خود را کاهش دهند. وی در پایان از مناطق فرمانداری شهرری منطقه(۲۰)، شهرک چشمه منطقه(۲۲)، دانشگاه علم و صنعت منطقه(۴)، پارک سلامت منطقه(۱۷)، پارک رازی منطقه (۱۱)، ستاد بحران منطقه (۷) و شاد آبادتا منطقه (۱۸) به عنوان آلوده‌ترین مناطق امروز تهران نام برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha