یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 46512

‌سال گذشته سه بار قیمت شیر توسط تولیدکنندگان افزایش یافت که این افزایش غیرقانونی بود/ آموزش و پرورش موظف است که شیر را در مدارس توزیع کند.

سلامت نیوز : نعمت الله ترکی در گفت‌و‌گو با ایلنا،‌ از برگزاری جلسه مشترک استانداری تهران با انجمن صنایع فراورده‌های لبنی برای تعیین قیمت شیر خبر داد و افزود: نتیجه این نشست افزایش قیمت شیر خام از ۶۳۰ تومان به ۷۲۰ تومان در تهران بود.

وی با بیان اینکه این قیمت از امروز در دامداری‌های تهران اعمال می‌شود، تصریح کرد: ‌سال گذشته سه بار قیمت شیر توسط تولیدکنندگان افزایش یافت که این افزایش غیرقانونی بود.معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران با بیان اینکه علت این افزایش ازسوی برخی از تولید کنندگان فراورده‌ها، خرید شیر خام لیتری ۸۳۰ تومان بود، تاکید کرد: با تعیین قیمت شیر خام و افزایش آن نه تنها به نفع دامداران عمل کردیم بلکه تولید کنندگان فرآورده‌های لبنی باید قیمت محصولات خود را کاهش دهند. ترکی همچنین خاطرنشان کرد: ‌سازمان حمایت از مصرف کنندگان برای فروش شیر در سال جاری تعیین قیمت می‌کنند البته پیش بینی این است افزایش قیمت نداشته باشیم. وی درباره توزیع شیر مدارس نیز تاکید کرد: آموزش و پرورش موظف است که شیر را در مدارس توزیع کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha