یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۳
کد خبر: 46527

این دختر کوچولو که تنها شش ماه دارد به راحتی صحبت می‌کند، هنگام گرسنگی از مادرش تقاضای شیر کرده و حتی می‌تواند آهنگ بنوازد و او نابغه است.

سلامت نیوز: این دختر کوچولو که تنها شش ماه دارد به راحتی صحبت می‌کند، هنگام گرسنگی از مادرش تقاضای شیر کرده و حتی می‌تواند آهنگ بنوازد و او نابغه است. ایزابلا اونیشیک، نوزاد انگلیسی تباری است که از بدو تولد با نوزادان دیگر تفاوت داشت.


مادر او می‌گوید: ایزابلا وقتی به دنیا آمد با نوزادان دیگر در بیمارستان فرق داشت و نگاهش عاقلانه و معنا دار بود، به همین نسبت وقتی چند روز از تولدش گذشت با صدایی نامفهوم اما معنا دار می‌گفت «ما» و در واقع به من و همسرم می‌فهماند که شیر می‌خواهد، و الان که او شش ماهه است با صدایی رسا می‌گوید: مادر، من شیر می‌خواهم.

وقتی اولین بار سخنی از او شنیدیم باورمان نمی‌شد که دختر ۳ ماهه ما بتواند به این شیوایی سخن بگوید اما الان که سه ماه از آن زمان گذشته، می‌تواند خوذش به دستشویی برود، به آسانی راه رفته و از همه عجیب‌تر اینکه آهنگ مورد علاقه من که موتسارت آن را نواخته، به راحتی با پیانو بنوازد. پدرش که ۴۵ سال سن دارد می‌گوید: من همیشه در رویا‌هایم دخترم را جزو نوابغ به حساب می‌آوردم اما باورم نمی‌شد که روزی این روبا به واقعیت بپیوندد.

منبع: خبرآنلاین

 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha