سلامت نیوز: مدیرکل آسیبهای اجتماعی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی از نهایی شدن بازنگری آیین نامه ساماندهی کودکان خیابانی و کار طی هفته آینده خبر داد.

حسن موسوی چلک در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: آیین نامه ساماندهی کودکان کار و خیابان در سال 84 به تصویب هیات دولت رسید و به موجب آن دستگاههای مختلف در امر ساماندهی و حمایت از کودکان کار و خیابان مسئول بودند که متاسفانه بصورت جدی پیگیری نشد.

وی به بازنگری این آیین نامه اشاره کرد و گفت: به منظور اجرایی شدن و ساماندهی کودکان کار و خیابان با همکاری کارشناسان و مسئولان دستگاههای حمایتی زمینه بازنگری این آیین نامه فراهم شد.

مدیرکل آسیبهای اجتماعی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی تاکید کرد: چندین ماه است که کار بازنگری آغاز شده و طی هفته آینده به اتمام رسیده و برای اظهار نظر دستگاههای مربوطه برای آنان ارسال خواهد شد.

موسوی گفت: امیدواریم تا پایان اردیبهشت ماه جاری بتوانیم آیین نامه ساماندهی کودکان کار و خیابان را برای تصویب نهایی به هیات دولت ارسال کنیم.

به گفته وی ، با تصویب هیات دولت ، آیین نامه جدیدی برای ساماندهی کودکان در دست خواهیم داشت که با اصلاح مواردی از آیین نامه قبلی در جهت ساماندهی کودکان کار و خیابان اقدام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha