جمعه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۶
کد خبر: 46880
سلامت نیوز: عضو انجمن جراحان پلاستیک آمریکا گفت: در روش جدید و بدون برش و تنها با استفاده از نخ بخیه پوست گردن افراد مسنی که چروک شده صاف می‌کنیم که هیچ عوارض بعدی و جای بخیه هم ندارد.

رامتین کثیر در گفت‌وگو با فارس در مورد روش‌های نوین جراحی پلاستیک صورت و پلک گفت: جراحی پلاستیک و کشیدن پوست صورت سابقه‌ای بین 40 تا 50 ساله دارد که در روش‌های قدیمی پوست را با روش خاص می‌کشیدند و در اطراف صورت بخیه می‌زدند اتفاقی که اکنون با روش‌های نوین کمتر می‌افتد.

وی تصریح کرد: اکثر پیشرفت‌ها در جراحی صورت و پلک این است که کمتر پوست را برش دهیم و با چسب پروتئینی ورم و کبودی را به حداقل برسانیم در عین حال جای زخم پس از عمل باقی نماند.

وی افزود: در روش جدیدی که در آمریکا پیاده می‌شود بدون برش و تنها با نخ جراحی در عرض 20 دقیقه چین و چروک گردن را کشیده و پوست آن را صاف می‌کنیم.

عضو انجمن جراحان پلاستیک آمریکا اذعان داشت: علاوه بر آن از لیزرهای نوع جدید با نام ULTRA استفاده کرده و با استفاده از موج لایه‌ای که در بافت صورت افتاده را محکم کرده و تا حالتی ترمیم می‌کند.

وی یکی از دلایل عمده افتادگی صورت را کاهش حجم استخوان، چربی و بافت صورت دانست و افزود: در جراحی صورت فقط پوست را نمی‌کشیم بلکه استخوان‌های تحلیل رفته و بافت را با تزریق ترمیم کرده و چربی هم در بخش‌‌هایی که کاهش یافته اضافه می‌کنیم تا ابتدا فرم صورت کامل شده و بعد پوست را روی آن می‌کشیم.

کثیر سطح جراحی زیبایی پزشکان ایرانی را در سطح جراحان زبردست دنیا عنوان کرد و افزود: علی‌رغم برخی محدودیت‌ها که در مواد مصرفی جراحان ایرانی وجود دارد، هزینه جراحی زیبایی در ایران پائین‌تر است اما کیفیت کار به خصوص در جراحی زیبایی بینی با کشورهای پیشرفته برابر می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha