یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۹
کد خبر: 47011
سلامت نیوز : هفته آموزش دانشگاه علوم پزشکی از دیروزآغاز و تا ۱۴ اردیبهشت ماه ادامه دارد. طبق روند سال‌های گذشته با برنامه‌های مختلفی و با هدف ارج نهادن به امر آموزش و تجلیل و تکریم فعالان این عرصه برگزار خواهد شد.
دانشگاه علوم پزشکی تهران اولین برنامه آموزشی خود را از امروز با پنجمین جشنواره آموزشی شهید مطهری با حضور دکتر باقر لاریجانی که در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، آغاز می‌کند.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از سینا ؛ دکتر لاریجانی در این مراسم به آموزش‌های تمام دوره‌های PHD که باید حداقل ۲۵ درصد به صورت مجازی اشاره کرد و گفت: «ملاک ما برای ارزیابی دوره‌هایPHD این است که بتوانند گروه‌های مجازی را در درون خود جای دهند؛ چرا که می‌توانیم با همکاری دانشگاه‌های خارج از کشور دوره‌های جدید و همچنین دوره‌های مجازی را پیش ببریم.» وی در مورد نقش دانشگاه در آموزش پزشکان خانواده گفت: «با آموزش پزشک خانواده، ماندگاری پزشکان درعرصه‌ها و نقاط مختلف باید سامان داده شود که توانسته‌ایم مجوز آن را بگیریم.» گفتنی است؛ دومین روز از هفته آموزش سال ۹۰ که با عنوان روز آموزش و سیاست گذاری نامیده شده است، برگزار شد. در این جلسه مدیران دفا‌تر توسعه آموزش دانشکده و مدیران ستادی حوزه آموزش، به ارائه عملکرد خود در سال ۸۹ و بیان برنامه‌های سال ۹۰ پرداختند. اما در سال ۹۱ دومین برنامه آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران فردا یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه روز «آموزش و دانشجو» با سمینار ارزیابی فراگیران و نشستی در خصوص کمیته مشورتی دانشجویی در حوزه آموزش برگزار می‌شود. همچنین در سومین روز از هفته آموزش سال ۹۰ تفاهم نامه‌ای بین مرکز رشد استعداد‌های درخشان و مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه امضاء شد. لازم به ذکر است سیزدهمین همایش کشوری آموزش پزشکی جزو سومین برنامه‌هایی که دانشگاه علوم پزشکی تهران در هفته آموزش سال ۹۱ اجرا خواهد کرد.این همایش در دانشگاه علوم پزشکی ساری از ۱۲ لغایت ۱۴ اردیبهشت ماه با محوریت «تحول و نوسازی درنظام آموزش علوم پزشکی برگزار می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر با دبیرخانه ستاد برگزاری هفته آموزش واقع در مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه تماس حاصل فرمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha