یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۸
کد خبر: 47043
سلامت نیوز: "طلا برای آقایان مضر است و برای خانم‌ها مفید"این را ما خانم‌ها نمی‌گویم، علم ثابت كرده است و این حاصل سال‌ها تحقیق و پژوهش است، پژوهشگران معتقدند كه از نظر پزشكی طلا بر روی گلبول‌های قرمز خون مردان اثر گذار است و سیستم ایمنی بدن آنها را دچار اشكال می‌كند. ضمن این كه به راحتی به‌صورت یون‌ از پوست مردان عبور می‌كند و كبد را مختل می‌نماید.
همچنین تحقیقات دانشمندان در سال 1970 نشان داد كه استفاده طولانی مدت از طلا باعث عقیم شدن مردان می‌شود.همان‌قدر كه طلا برای آقایان مضر است برای خانم‌ها مفید است. طلا بر روی ناهنجاری غددی و عصبی تاثیر مثبت دارد و فشار عصبی خانم‌ها را كاهش می‌دهد.
 طلا در سال‌های 1927 برای درمان آرتروز و كاهش درد مفاصل زانو نیز استفاده می‌شده است.حالا كه در این مقدمه كوتاه به این نتیجه رسیدیم كه طلا برای آقایان مضر است و برای خانم‌ها مفید لازم است تا آقایان دست به جیب شده و با خرید طلا از فشار عصبی خانم‌ها كم كنند.

 لازم است به این نكته اشاره كنیم كه علت علاقه خانم‌ها به طلا علاوه بر زیبایی آن و خواص درمانی، "پس‌انداز امن بودن" آن است.طلا به عنوان سلطان فلزات از ارزش بالایی نسبت به فلزات دیگر برخوردار است و قدرت خرید خود را همیشه حفظ می‌كند.طلا به عنوان یكی از معروف‌ترین دارایی‌های جهان یك كالای خاص و منحصر به فرد است و تنها كالایی است كه برای اندوختن تولید می‌شود و به جرات می‌توان گفت تمام طلا‌هایی كه در طول تاریخ تولید شده در خزانه دولت‌ها و بانك‌ها، گاوصندوق‌های طلا فروشان و صندوقچه‌های خانم‌ها انبار شده است. علاوه بر این كه طلا به عنوان یك سرمایه امن برای خانم‌ها جذابیت بالایی دارد طرح، نوع و رنگ طلا نیز در جذاب بودن طلا موثر است. و صابون‌ مد به تن طلا و جواهر هم خورده است. اغلب كسانی كه خریدار طلا هستند برای خرید طلا به دنبال هماهنگ كردن رنگ طلا و مدل آن با رنگ پوستشان هستند مثلا پوست‌های گندمگون از تركیب طلای رنگ سفید و برنزه‌ یا قرمز استفاده می‌كنند و پوست‌های سفید از طلای سفید استفاده می‌كنند.نوع میهمانی هم در انتخاب طلا موثر است. مهمانی شب، مهمانی عصر، مولودی و عزا هم كدام طلای مناسب خود را می‌خواهد.

منبع:دنیای زنان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha