سلامت نیوز: رییس‌جمهور گفت: هر كسی كه به پست و مقامی رسید، باید بداند كه این مقام امانت است و باید كار مردم را راه اندازد.

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، محمود احمدی‌نژاد در مراسم تقدیر از كارگران، گروه‌های كار و واحدهای نمونه سراسر كشور در سال 90‌ با اشاره به قوانین و دستور العمل‌هایی كه تولید را با مشكل مواجه می‌كند، گفت: ‌امیدواریم سازمان تامین اجتماعی به جایگاه خود برسد. بحثی با دوستان داشتیم و گفتیم به چه حقی برای منابع تامین اجتماعی قانون می‌نویسند؟ این منابع متعلق به كارگران است كه زحمت كشیده و هر ماه از حقوقشان برای تامین سه امر بهداشت، درمان، بیمه بیكاری و حقوق بازنشستگی كسر می‌شود.

احمدی‌نژاد گفت: می‌نشینند برای خودشان تصمیم می‌گیرند و آنها كه باید كنترل كنند به سهولت رد می‌كنند. حق ندارند و بنده نیز حق ندارم راجع به منابع تامین اجتماعی تصمیم بگیرم، چراكه متعلق به كارگران است و خودشان هم باید آن را مدیریت كنند.

رییس‌جمهور با بیان اینكه منابع تامین اجتماعی نباید راكد باشد و باید سود دهد، گفت: ‌البته سازمان تامین اجتماعی هم باید از این امانت به خوبی نگهداری كند. ‌امیدواریم با تلاش خوب آقای شیخ‌الاسلامی (وزیر کار) و مدیریت جدید سازمان تامین اجتماعی به خوبی اداره شود. وی افزود: برای مثال وقتی بانک‌ها 20 درصد سود می‌دهند حداقل تامین اجتماعی باید 25 درصد به سپرده‌ها سود بدهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha