سلامت نیوز : مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح گفت: دولت؟ هزار میلیارد تومان به تأمین اجتماعی نیروهای مسلح بدهكار است كه برای پرداخت این مطالبات هیچ عددی در نظر گرفته نشده است.
 به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جمهوری اسلامی؛سردار حسین دقیقی ، درباره پرداخت بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح اظهار داشت: بدهی دولت به تأمین اجتماعی نیروهای مسلح 5 هزار میلیارد تومان است كه در قانون بودجه 2 هزار و 500 میلیارد تومان در نظر گرفته كه در راستای پرداخت حقوق بازنشستگان است.
وی ادامه داد: در اصل دولت برای پرداخت مطالبات تأمین اجتماعی نیروهای مسلح هیچ عددی را در نظر نگرفته است.وی به پرداخت مطالبات بازنشستگان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح اشاره كرد و گفت: تا پایان سال گذشته 8 هزار و 700 میلیارد تومان بابت خدمات كشوری و 341 میلیارد تومان نیز بابت پاداش بازنشستگان قبل از سال 79 پرداخت شده است.مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح با اشاره به اینكه با رفع مانع از سوی سازمان خصوصی‌سازی تا پایان سال تمام مطالبات بازنشستگان پرداخت می‌شود، گفت: دولت باید 40 درصد از سهام پتروشیمی پارس را به تأمین اجتماعی نیروهای مسلح بدهد تا مطالبات بازنشستگان سریعاً پرداخت شود ولی با موانعی كه از سوی سازمان خصوصی‌سازی ایجاد شده این امر به تعویق افتاده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha