چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۵
کد خبر: 47402

شهید استاد مطهری منادی هویت، اخلاق ومعنویت بود. شهید استاد مطهری نمونه کم‌نظیر تلاش و پایمردی در علم و معرفت به منزله خورشید تابناکی در آسمان فرهنگ ومعارف الهی و آسمانی تا قیامت خواهد درخشید.

سلامت نیوز :  دکتر وحید دستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت استاد شهید مطهری گفت: «این عالم مجاهد، فاضل و عارف شهید عرصه جهاد علمی، نعمت بی‌بدیلی است که جامعه علمی دانشگاهی از برکات آن همه ساله محفوظ می‌شوند.»

وی ادامه داد: « بنابر وصیت امام راحل بنیانگذار کبیر نظام، جوانان و دانشگاهیان نباید بگذارند آثار ارزنده این استاد بزرگ محجور بماند.» به گزارش سلامت نیوز به نقل از سینا ؛ وحید دستجردی ادامه داد: «در این جشنواره به شناسایی، معرفی و ترویج فرآیندهای برتر آموزش پزشکی پرداخته می‌شود. این برنامه، برنامه شایسته‌ای است که به اهتمام حوزه معاونت آموزشی طراحی و برگزار شده است.»از ویژگی‌های این جشنواره برگزاری یک‌پارچه آن در امور دانشگاه‌ها است که طبق ارزیابی‌ها موجی از ابتکارات و تلاش‌های نخبگان شایسته را به دنبال داشته است. همچنین شایسته است تلاش‌هایی برای ارتقا و اعتباربخشی در جایگاه ملی این جشنواره صورت پذیرد نگاه عملیاتی و اجرایی به فرآیندهای برگزیده، تلاش‌ها و دستاوردهای حاصله را به بار خواهد نشاند و از ثمرات آن جامعه علمی و دانشگاه‌ها و بخش سلامت کشور برخوردار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha