چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۰
کد خبر: 47431

فرمانده انتظامی شهرستان میناب از شناسایی و توقیف دو دستگاه خودرو فعال در قاچاق سوخت و كشف 4500 لیتر گازوئیل قاچاق در روز گذشته خبر داد.

سلامت نیوز :  سرهنگ ابوالقاسم عرب‌زاده در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان روز شنبه با همكاری مأموران انتظامی پاسگاه سرنی در راستای مقابله با قاچاق سوخت دو نفر از عوامل و عناصر قاچاق سوخت را شناسایی و دستگیر كردند.

وی افزود : مأموران انتظامی شهرستان در این رابطه در دو عملیات جداگانه دو دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق سوخت را توقیف و در بازرسی از آنها 4500 لیتر گازوئیل قاچاق را كشف و ضبط كردند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا؛ فرمانده انتظامی میناب خاطرنشان كرد: خودروهای توقیفی به همراه سوخت مكشوفه به اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز شهرستان انتقال و متهمان پس از تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.وی با تأكید بر جدیت و قاطعیت پلیس در مبارزه با قاچاق سوخت، موادمخدر و دیگر اقلام ممنوعه تصریح كرد: در صورت مشاهده و هرگونه فعالیت افراد فرصت‌طلب و سودجو، پلیس با شدت و قاطعیت برابر مقررات با متخلفان برخورد می‌كند و اجازه فعالیت به آنان داده نخواهد شد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha