چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۳
کد خبر: 47435

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری مردی خبرداد كه دختر 6 ساله و دو پسرخاله‌اش را به قتل رسانده بود.

سلامت نیوز :  سرهنگ مداحی، در این باره گفت: به دنبال وصول پرونده قتل دختر شش ساله از كلانتری 17 تبریز، در تحقیقات مشخص شد «آیلار» توسط پدرش به قتل رسیده است.

وی گفت : در حین تحقیقات، متهم با تماس تلفنی با یكی از بستگانش راز دو قتل دیگر را كشف و نحوه قتل را استفاده از سلاح گرم عنوان كرد.مداحی با بیان اینكه در بررسی مشخص شد دو نفر به اسامی «حسن» و «حسین» پسرخاله‌های قاتل چندین روز است به منزل مراجعت نكردند گفت: در مراجعه به محل اعلامی اجساد هر دو مقتول كشف و به پزشك قانونی منتقل، علت مرگ آنان شلیك بوسیله سلاح گرم اعلام شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا؛ مداحی با بیان اینكه با اثبات سه فقره قتل توسط قاتل فراری پرونده برای پیگیری به اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان منتقل شد و پیگیری‌‌های ویژه برای دستگیری متهم فراری آغاز شد. افزود : با اخذ نیابت قضایی كارآگاهان اداره آگاهی به استان‌های البرز، تهران بزرگ، اصفهان، شیراز در دستگیری متهم موفقیتی بدست نیامد تا اینكه اكیپ كارآگاهان با مسافرت به زنجان با همكاری پلیس زنجان، قاتل را دستگیر و در بازرسی از محل اختفاء دو قبضه سلاح و مقدار زیادی مهمات كشف كردند.رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی گفت: متهم در بازجویی به ارتكاب هر سه قتل اعتراف و علت و انگیزه را اختلافات خانوادگی اعلام كرد كه با تشكیل پرونده قضایی تحویل دادسرا شد.






برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha