چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۹
سلامت نیوز: ملی‌پوش سابق تیم ملی بانوان دوچرخه‌سواری بر اثر مسمومیت غذایی جان خود را از دست داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مشرق، زیبا مهینی عضو تیم ملی دوچرخه سواری بانوان در سالهای 88 و 89 و یكی از اعضای تیم باشگاهی ترافیك در سال‌های پیش، صبح روز (سه‌شنبه) درگذشت. خانواده او علت فوت را مسمومیت اعلام كردند.

صفرزاده، دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری در گفت‌وگو با ایسنا درباره این حادثه گفت: در تماسی كه با پدر مرحوم زیبا مهینی داشتیم وی عنوان كرد كه دخترش به دلیل مسمومیت بر اثر خوردن تن ماهی در دانشگاه به بیمارستان منتقل شده و متاسفانه علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته، جان خود را از دست داده است.

وی ادامه داد: زیبا مهینی در كارنامه ورزشی خود قهرمانی كشور و همچنین شركت در كاپ آسیا را دارد و در سال‌های 88 و 89 عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری بوده است.

مراسم تشییع پیكر این ورزشكار جوان 26 ساله ساعت 8:30 فردا در پیست دوچرخه‌سواری ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

دانشگاه آزاد اسلامشهر: مرگ ملی‌پوش سابق براثر مصرف تن ماهی در دانشگاه كذب است
مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامشهر با اعلام اینكه ملی‌پوش سابق دوچرخه‌سواری بانوان خارج از دانشگاه فوت كرده است، اظهارات دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری مبنی بر مرگ ملی‌پوش سابق دوچرخه‌سواری بانوان بر اثر مصرف تن ماهی در دانشگاه را تكذیب كرد.

محسن نگاهبان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به درگذشت "زیبا مهینی " ملی‌پوش سابق دوچرخه‌سواری بانوان، گفت: علت مرگ هنوز اعلام نشده است.

وی گفت: به گفته دوستان خانم مهینی، وی غروب روزگذشته به دلیل مسمومیت در خارج از دانشگاه كنار خیابان افتاده و توسط اهالی به بیمارستان لقمان منتقل شده بود.

نگاهبان در عین حال افزود: فروش كنسرو در بوفه دانشگاه ممنوع است و در بوفه دانشگاه تنها غذای گرم و ساندویچ سرد سرو می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha