سلامت نیوز: پدر شیشه‌ای كه با تهدید چاقو وارد خانه همسر سابقش شده و قصد كشتن او و دخترش را داشت، قبل از هر اقدامی با حضور به‌موقع ماموران آگاهی شهریار دستگیر شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از«جام‌جم»، چند شب پیش مردی با مركز فوریت‌های پلیسی 110 شهریار در غرب استان تهران تماس گرفت و خبر داد مرد معتادی به‌زور وارد خانه زن همسایه‌اش شده و قصد كشتن اعضای آن خانواده را دارد.

دقایقی بعد از این تماس، ماموران به محل حادثه اعزام و در تحقیق از همسایه‌ها متوجه شدند شوهر سابق زن همسایه چاقو به دست وارد خانه او شده و پسرش را كتك زده و قصد كشتن دیگر اعضای خانواده را دارد. ماموران محل را محاصره كرده و به مرد میانسال اخطار دادند گروگان‌ها را رها و خود را تسلیم كند.

مرد گروگانگیر كه خود را در محاصره پلیس دید، از طریق پشت‌بام یكی از همسایه‌ها وارد خیابان شد. در همین موقع ماموران او را تعقیب و دستگیر كردند.

در مرحله بعد، ماموران زن میانسال و دخترش را نیز كه بشدت ترسیده و در یكی از اتاق‌ها زندانی شده بودند، نجات دادند. این 2 نفر همراه مرد دستگیر شده برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند.

پدر معتاد همیشه مزاحم خانواده‌اش بود

زن میانسال در اظهاراتش گفت: چند سال پیش به دلیل اعتیاد شوهرم و نیز بدرفتاری‌هایش، از او جدا شدم. چند هفته بعد از جدایی، مزاحمت‌های شوهر سابقم شروع شد.

وی اضافه كرد: او راه من و فرزندانمان را سد می‌كرد و با تهدید چاقو از ما پول می‌خواست. حتی شماره تلفن همراه من و دیگر اعضای خانواده و نیز تلفن منزلمان را در اختیار مردان غریبه قرار می‌داد تا برای ما ایجاد مزاحمت كنند.

ترس از حضور پدر معتاد

زن شاكی با اشاره به شب حادثه گفت: آن شب شوهر سابقم در تماس تلفنی از پسرم خواست تا كارت عابربانك و شناسنامه‌اش را از خانه پدری‌اش، برایش بیاورد. اما پسرم از او وحشت داشت و حاضر به این كار نشد.

وی اضافه كرد: شوهر سابقم كه از این كار پسرم عصبانی بود، زنگ در را زد، اما از ترس در را باز نكردیم تا این كه از بالای دیوار وارد خانه شد. ابتدا به سراغ پسرم رفت و با چاقو به او حمله‌ور شد كه من و دخترم، پسرم را از دست او نجات دادیم و او برای خبر دادن به خانواده‌ام خانه را ترك كرد.

مادر و دختر در یك قدمی مرگ بودند

وی یادآور شد: شوهر سابقم كه موادمخدر زیادی مصرف كرده بود، من و دخترمان را بشدت كتك زد و قصد داشت ما را بكشد كه همسایه‌ها به ماموران اطلاع دادند و ما نجات یافتیم. در پی اظهارات این زن، دخترش نیز گفته‌های او را تایید و از پدرش به اتهام سوءقصد به جان خود، برادر و مادرش شكایت كرد.

اعتراف مرد معتاد

با اطلاعات به دست آمده از شاكیان پرونده، مرد میانسال ـ متهم ـ در بازجویی گفت روز حادثه موادمخدر(شیشه) مصرف كرده بودم و برای گرفتن مدارك و كارت بانكی‌ام از پسرم، به خانه مادرش رفتم. وقتی آنها مدارك را ندادند، عصبانی شده و در پی توهم ناشی از مصرف شیشه، می‌خواستم آنها را بكشم كه دستگیر شدم.

بنا بر این گزارش، متهم معتاد با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تكمیلی از او ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha