شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۷
کد خبر: 47586

در یك مطالعه جدید معلوم شد احتمال بروز سرطان سینه در مردان به مراتب كمتر از زنان است اما در صورت ابتلا، این سرطان در مردان وخیم‌تر و در نتیجه كشنده‌تر می‌شود.

سلامت نیوز :  دكتر جان گریف متخصص جراحی سینه در سانفرانسیسكو در این باره خاطرنشان كرد: تعداد مردانی كه به سرطان سینه مبتلا می‌شوند به طور كلی كمتر از زنان است اما از سوی دیگر مردان در صورت ابتلا به این سرطان بسیار كمتر از زنان به سراغ درمان‌های استاندارد می‌روند و به همین خاطر شانس بهبود یافتن در آنها كاهش پیدا می‌كند.

بنا بر گزارش سایت اینترنتی هلت دی نیوز،‌ گریف تاكید كرد: احتمال زنده ماندن پس از ابتلا به این سرطان در مردان كمتر از زنان است حداقل در مواردی كه بیماری در مراحل اولیه تشخیص داده می‌شود. بعلاوه این سرطان از جنبه‌های دیگر نیز در زنان و مردان تفاوت‌هایی دارد.به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دكتر گریف در نظر دارد یافته‌های جدید خود در این مطالعه را در نشست سالانه انجمن جراحان سینه آمریكا ارائه كند.انجمن سرطان آمریكا نیز در گزارشی اعلام كرده است كه هرچند بسیاری از مردان نمی‌دانند كه ممكن است به سرطان سینه مبتلا شوند اما پیش بینی می‌شود كه نزدیك به 2200 مورد جدید ابتلا به سرطان سینه در مردان در سال جاری میلادی در آمریكا تشخیص داده شود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha