سخنگوی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: تک کانکس هایی که در محلات مختلف تهران برای عرضه میوه و تره بار ایجاد شده اند در بازارهای محلی ادغام می‌شود.

کیانوش جعفری در گفتگو با مهر افزود: هم اکنون 200 کانکس میوه و تره بار به صورت منفرد و موردی در سطح شهر تهران مستفر است اما این  تک کانکس ها، پاسخگوی نیازهای مردم نیست بنابراین شهرداری در حال اجرای برنامه ایجاد بازارهای محلی در محلات تهران است.

وی اظهار داشت: این تک کانکس ها به این حالت کنونی باقی نمی مانند به گونه ای که با ایجاد بازارهای محلی در جوار آنها، با کانکس های در نظر گرفته شده در بازار محلی، ادغام می شوند.

سخنگوی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تصریح کرد: در هفته گذشته بازار میوه و تره بار محلی در چیتگر در منطقه 21 شهرداری تهران افتتاح شد و در این هفته نیز بازار جدیدی در منطقه 17 ایجاد خواهد شد.

وی گفت: بررسی ها نشان داده که نیاز شهروندان در زمینه میوه و تره بار با وجود یک کانکس در یک محله رفع نمی شود بنابراین شهرداری به ایجاد بازارهای محلی اقدام کرده است تا بتواند انواع نیازهای مردم نظیر میوه جات، سبزیجات، حبوبات و حتی گوشت و مرغ را رفع کند.

جعفری اظهار داشت: کارشناسان در سازمان میادین میوه و تره بار و نیز شهرداری های مناطق، مکان یابی های لازم در مورد ایجاد بازارهای محلی در مناطق پر جمعیت دارای تعداد کم مکان های فروش میوه و تره بار انجام داده اند و در این صورت حتی در صورت وجود تک کانکس در این مکان ها، بازار محلی ایجاد خواهد شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha