یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۸
سلامت نیوز: زنی كه در مشهد خانه‌اش را به یك مركز غیرقانونی سقط‌جنین تبدیل كرده بود، از سوی پلیس دستگیر شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از «جام‌جم»، اوایل اردیبهشت امسال مردی با حضور در پلیس آگاهی مشهد علیه یك زن به اتهام سقط‌جنین غیرقانونی شكایت كرد.

شاكی گفت: چند روز پیش همسرم بدحال شد و او را به بیمارستان بردم. پزشك معالج همسرم علت بدحالی شدید او را سقط جنین اعلام كرد.

وی افزود: در گفت‌و‌گو با همسرم متوجه شدم او باردار بوده و به دلیل افسردگی، تمایلی برای به دنیا آوردن بچه نداشته است؛ از این رو ماجرا را از من پنهان كرده و به پیشنهاد یكی از دوستانش برای سقط جنین به خانه زنی رفته كه در این زمینه به صورت غیرقانونی فعالیت داشته است.

دستگیری زن شیاد

در پی این شكایت و تشكیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیسی در این رابطه آغاز شد تا این‌كه دو روز پیش ماموران خانه او را در یكی از محله‌های جنوبی مشهد شناسایی و وی را دستگیر كردند. در بازرسی از خانه زن متهم نیز مقادیر زیادی داروی سقط جنین كشف و ضبط شد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی مشهد در بازجویی اعتراف كرد در زمینه سقط جنین غیرقانونی فعالیت دارد.

اعتراف به سقط جنین غیرقانونی

زن متهم در اظهاراتش گفت: از مدتی پیش خانه‌ام را به یك مركز غیرقانونی سقط جنین تبدیل كرده‌ام. داروهای مورد نیاز در این زمینه را نیز از مردی كه در یكی از داروخانه‌های مشهد كار می‌كرد، تهیه می‌كنم.

متهم افزود: با معرفی خودم به عنوان یك پزشك، وانمود می‌كردم به‌طور قانونی این كار را انجام می‌دهم. قبل از هرگونه اقدامی نیز از زنان مراجعه‌كننده می‌خواستم برگه‌هایی را مبنی بر رضایت، امضا كنند تا اگر مشكلی برایشان پیش آمد، از من شكایت نكنند.

فعالیت غیرقانونی متهم

زن متهم با اشاره به این‌كه چهار سال به صورت غیرقانونی در این زمینه فعالیت داشته است، گفت: در این مدت زنان و دختران متعددی برای سقط جنین به خانه‌ام آمده‌اند.

وی افزود: بابت هر سقط جنین 700 هزار تا یك میلیون تومان از زنان مراجعه‌كننده می‌گرفتم.

بنا بر این گزارش، زن متهم با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تكمیلی برای دستگیری مردی كه داروهای سقط جنین را به او می‌فروخت، آغاز شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha