همزمان با آغاز هفته هلال احمر هموطنان می‌توانند از ویزیت رایگان و تخفیف محصولات توانبخشی مراکز درمانی جمعیت هلال احمر در تمام استان‌ها بهره‌مند شوند.

سلامت نیوز : همزمان با آغاز هفته هلال احمر برنامه روز نخست این هفته که به نام «زندگی به رنگ صلح» نامگذاری شده است اعلام  شد.

بنا براین گزارش فردا یکشنبه 18 اردیبهشت مراسم تجدید میثاق با امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و همچنین رها کردن 90 کبوتر سفید با پیام صلح در محل مزار شهدا برگزار می‌شود. همچنین 22 وبگاه مراکز علمی و کاربردی در تمامی استان‌ها بجز کردستان راه اندازی خواهد شد.به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ همچنین هموطنان می‌توانند فردا از ساعت 8 تا 24 از ویزیت رایگان پزشکان و پیراپزشکان مراکز درمانی داخل و خارج از کشور جمعیت و محل نمایشگاه‌ها در تمامی استان‌ها به‌جز بوشهر، یزد و کهگیلویه و بویراحمد بهره‌مند شوند. در این روز خدمات فیزیوتراپی، کاردرمانی، شنوایی و گفتار درمانی نیز رایگان است.یادآور می شود فردا از ساعت 8 تا 14:30 محصولات توانبخشی با تخفیف ویژه (پروتز 10 درصد، ارتز 20 درصد، کفش طبی 20 درصد) در تمام استان‌ها به‌جز بوشهر، یزد، کهگیلویه و بویراحمد ارائه خواهد شد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha