دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۶
کد خبر: 47783

رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر با اشاره به نودمین سالگرد تأسیس جمعیت از برنامه‌های هلال احمر در سال 91 برای خدمت‌رسانی به آحاد جامعه در سطح ملی و بین المللی خبر داد.

سلامت نیوز : ابوالحسن فقیه در پیامی به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر اظهارداشت: باید با همتی مضاعف، تلاشی وافر و توانی قوی با برنامه‌ریزی اصولی و بکارگیری تمام ظرفیت‌های موجود در راه خدمت‌رسانی مناسب و بی‌منت به آحاد جامعه قدم‌های استوارتر، مؤثرتر و بلندتری را برداریم.

هر زمان سخن از مفاهیمی چون ایثار، فداکاری، از جان گذشتگی و مهربانی به میان می‌آید بدون تردید نام جمعیت هلال احمر و رادمردان و شیرزنان آن به ذهن‌ها متبادر می‌شود.آری سخن از انسان‌های پاک و  وارسته‌ای است که با دست‌های پرتلاش؛ سینه‌های لبریز از امید؛ دل‌های سرشار از شور یاری همچون فرشتگان بی‌هیچ گونه منت و درخواستی سر بر فرمان خدا نهاده و از جان و دل به کمک نیازمندان و امدادطلبان می‌شتابند. «چه سپید است دل‌هاتان و چه روشن و امیدبخش است چشم هاتان. مهر خدا در سینه شما جاری است. تلاشتان پرثمر باد ای مهرورزان و ای قطره های زلال محبت»

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از مؤثرترین جمعیت‌های ملی مورد توجه نهادهای بین‌المللی به خصوصاً در فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر توانسته است بر اساس وظایف ذاتی و اصول اساسنامه‌ای خود عمل کند.هلال احمر با سرلوحه قرار دادن تعالیم انسان ساز و الهی دین مبین اسلام و همسو با سیاست‌های عالیه و بشردوستانه نظام اسلامی تلاشی در خور تحسین در جهت تحقق اهداف چهارگانه جمعیت که همانا تامین احترام انسان‌ها ،کوشش در جهت برقراری دوستی و تفاهم متقابل و صلح پایدار میان ملت‌ها، تلاش برای تسکین آلام بشری و حمایت از زندگی و سلامت انسانها را به‌عمل می‌آورد.

بدیهی است این مهم جز با همت و سعی فراوان امدادگران شجاع، جوانان غیور، داوطلبان ایثارگر و  مشارکت و همیاری داوطلبان عزیز و گرانقدر جمعیت به دست نخواهد آمد.در سال گذشته مردم نوعدوست و گرامی میهن اسلامی‌مان در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب با اهدای بی‌نظیر کمک‌های بشردوستانه خود به مردم نیازمند و قحطی زده کشور مسلمان سومالی برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران رقم زدند.اینک در نودمین سالگرد تاسیس جمعیت بر ماست که با همتی مضاعف، تلاشی وافر و توانی قوی با برنامه‌ریزی اصولی و بکارگیری تمام ظرفیت‌های موجود در جهت پیشبرد اهداف انسانی و والای هلال احمر و در راه خدمت‌رسانی مناسب و بی‌منت به آحاد جامعه قدم‌های استوارتر، مؤثرتر و بلندتری را برداریم.

تلاش شما تلاشگران و امدادرسانان هلال احمر همیشه شایسته تقدیر و سپاس است. هرچند این سپاسمندی‌ها بهای تلاش شما نخواهد شد.لیکن بر خود لازم می‌دانم به مناسبت 18 اردیبهشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر از باب « مَن لَمْ یَشْکُرِ الْمَخلُوق، لَمْ یَشْکُرِ الْخالِق» مراتب تشکر و تقدیر خود را از تلاش‌ها، خدمات و زحمات ارزنده و بی‌شائبه خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اعلام کنم.

امید است با استعانت از پروردگار متعال و در سایه عنایات و توجهات حضرت حجت(ارواحنا له الفداء) با همکاری و همدلی تمام شما تلاشگران عرصه احسان، بشردوستی و نیکوکاری شاهد توفیقات بیشتر و موفقیت‌های عظیم تری در راستای انجام مأموریت‌ها و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha