دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۸
کد خبر: 47798

جراحان زیبایی متوجه شده اند که، آویزان کردن کیف روی یک شانه باعث تجمع چربی بیشتر در آن سمت می شود. حمل کیف سنگین بر فیزیک افراد تاثیر منفی می گذارد و باعث تجمع غیرطبیعی چربی ها می شود.

سلامت نیوز:  با وجود حذف شیرینی از برنامه غذایی و انجام فعالیت های ورزشی در باشگاه باز هم بسیاری از افراد در زمینه کاهش وزن با مشکلاتی مواجهند. در این مطلب به نقل از «Prevention»، به چند نکته اشاره می شود که در افزایش وزن نقش دارد.

* کیف سنگین: جراحان زیبایی متوجه شده اند که، آویزان کردن کیف روی یک شانه باعث تجمع چربی بیشتر در آن سمت می شود. حمل کیف سنگین بر فیزیک افراد تاثیر منفی می گذارد و باعث تجمع غیرطبیعی چربی ها می شود. حمل کیف سنگین روی یک شانه یا انجام دادن ورزش های سنگین با یک سمت اگر چه باعث فعال شدن عضله می شود اما تاثیر منفی بر تعادل عضله دارد. به توصیه کارشناسان، سعی کنید کیف را سبک کنید و همیشه روی یک شانه حمل نکنید. با این روش علاوه بر پخش چربی های ذخیره شده، درد گردن، شانه و کمر نیز کاهش می یابد.

* شلوارهای تنگ و چسب: این نوع پوشش باعث تنبل شدن عضله و در نتیجه شل شدن شکم، پا و قسمت تحتانی می شود. این شلوارها با نگه داشتن قسمت های بدن، کار عضله را انجام می دهد و در نتیجه عضله ها شل و غیرفعال می شود.

* کفش های پاشنه بلند: استفاده مداوم از کفش های پاشنه بلند باعث جلوافتادن عضله شکم می شود. این نوع کفش ها که لگن را به سمت جلو می کشد باعث جلوآمدن شکم می شود.

منبع: روزنامه خراسان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha