سلامت نیوز: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: توزیع داروی ترامادول در‌داروخانه مجاز است و با هرگونه فروش غیر‌قانونی داروی ترامادول برخورد قاطع می‌شود. کریم کشوری گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت و ناموس مردم است و کارکنان نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای ایجاد امنیت به کار می‌گیرند.

کشوری با بیان اینکه وظایف نیروی انتظامی حساس است تصریح کرد: اجتماع دارای بخش‌های مختلفی است که دستگاه‌ها و ارگان‌های بسیار در بخش‌های گوناگون آن مشغول خدمت هستند و با توجه به اینکه هیچ جامعه‌ای عاری از نقص نیست، مشکلاتی در جامعه ما نیز وجود دارد و تقریباً بیشتر تبعات مشکلات اجتماعی دامنگیر نیروی انتظامی است.

وی افزود: بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی باید ریشه‌یابی شوند و ارگان‌های دخیل برای حل این ناهنجاری‌ها برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهند و البته در زمینه کاهش جرایم و بزهکاری کارهای کارشناسی خوبی در مملکت ما انجام گرفته است.

کشوری گفت: در چند نقطه از شهر کرمانشاه، عده‌ای از افراد سابقه‌دار اقدام به فروش غیر‌قانونی داروی ترامادول می‌کردند که با هوشیاری ماموران نیروی انتظامی و دریافت گزارش‌های مردمی‌، اقدام به برخورد با این اراذل و اوباش کردیم.

اوگفت: تا کنون چندین نفر از این افراد را با مقادیری از داروی ترامادول دستگیر و بازداشت کرده‌ایم و رویکرد مبارزه با این موضوع در دستور کار ما ادامه پیدا می‌کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: نیروی انتظامی با هیچ کس در موارد نقض قانونی تعارف ندارد و با مجرمان و خلافکاران قاطعانه برخورد می‌کند.

کشوری گفت: میزان ارتکاب جرایم خشن در کرمانشاه کاهش پیدا کرده است و نیروی انتظامی در سطوح مختلف، کارهای بسیاری برای فرهنگ‌سازی و پیشگیری از وقوع جرم و آموزش انجام داده است. گفتنی است، چند نفر از افراد در میدان آزادی شهر کرمانشاه به‌صورت غیر‌قانونی اقدام به فروش داروی ترامادول می‌کردند که با برخورد نیروی انتظامی مواجه شدند، اما هنوز بطور کامل پاکسازی نشده ‌است و به‌صورت مخفیانه به این کار ادامه می‌دهند که ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و فرماندهی و ماموران نیروی انتظامی و سایر ارگان‌های دخیل در این موضوع‌، خواستار حل موضوع به شکلی قاطعی هستیم.

منبع: تهران امروز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha