دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۸
سلامت نیوز: یک زن با SMS‌بازی‌هایش زندگی‌اش را به پرتگاه جدایی و نابودی کشاند. این زن حتی وقتی غذا می‌پخت گوشی موبایلش را در دست داشت تا جایی که بارها غذا سوخته یا بدمزه شده بود. مردی با مراجعه به دادگاه خانواده 2 تهران (ونک) پیش‌ روی قاضی ایستاد و از وی خواست با حکم طلاق، زندگی سردش را پایان دهد. این مرد که بسیار برافروخته بود پس از اینکه به دستور قاضی چند دقیقه‌ای روی صندلی دادگاه نشست و آرام شد به قاضی عموزادی گفت: 3 سال است ازدواج کرده‌ام و تا سال گذشته زندگی خوب و صمیمی‌ای با همسرم داشتم و همه بستگان و دوستانمان به زندگی ما حسودی می‌کردند ولی از سال پیش با ارتباط همسرم با چندین دوست دوران تحصیلش رفتارهای وی با من تغییر کرده است.

وی در ادامه افزود: هر وقت خانه می‌روم، می‌بینم وی در حال پیامک دادن به دوستانش است. البته اوایل احساس بدی نسبت به این موضوع داشتم ولی هنگامی که متوجه شدم وی با دوستانش ارتباط دارد چندان اهمیتی به این موضوع ندادم ولی بدبختانه رفتار همسرم که مدام در حال دریافت و ارسال پیامک به دوستانش بود دیگر برایم آزاردهنده بود.

 این مرد که دل پری از همسرش داشت، گفت: هرگاه همسرم را صدا می‌زدم می‌گفت چند دقیقه‌ای به وی فرصت دهم تا جواب پیامک دوستانش را بدهد؛ یا اینکه در حال آشپزی کردن پیامک می‌داد و چندین‌بار به این دلیل غذاهایش سوخت، البته این مشکلات به اینجاها ختم نمی‌شود، وی حتی در میهمانی‌ها نیز در حال پیامک دادن است و این موضوع حساسیت و جو بدی در میان بستگان و دوستانم ایجاد کرده است. همسرم آنقدر با پیامک دادن به دوستانش نزدیک شده است که دیگر به من هیچ اهمیتی نمی‌‌دهد و نصیحت‌های من و پدر و مادرش نیز فایده‌ای ندارد و فکر می‌کنم همسرم به گوشی موبایل و پیامک دادن اعتیاد پیدا کرده است. دیگر از این وضع خسته‌ شده‌ام و می‌خواهم از وی جدا شوم تا به یک وضع روحی و روانی مناسب برسم.

همسر این مرد پس از شنیدن ادعاهای شوهرش به قاضی گفت: من قبول دارم که با دوستانم پیامک‌بازی می‌کنم ولی شوهرم را دوست دارم و ناخواسته این رفتار را می‌کنم و قول می‌دهم رفتارهایم را اصلاح کنم. قاضی پرونده پس از شنیدن حرف‌های زن و شوهر به آنان یک ماه فرصت داد تا به زندگی قبلی‌شان بازگردند.

 منبع: روزنامه وطن امروز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha