معاون مركز سلامت محیط و كار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی از راه اندازی سامانه جامع بازرسی بهداشت محیط كشور خبر داد.

سامانه جامع بازرسی بهداشت محیط كشور راه اندازی شد
سلامت نیوز : دكتر 'صید رضا غلامی' در گفت و گو با ایرنا در ایلام اظهار داشت: این سامانه برای نخستین بار در كشور راه اندازی شده تا تمامی بازرسی های صورت گرفته از اماكن عمومی، مراكز تهیه و توزیع مواد غذایی، مكان های اقامتی و بین راهی كشور ساماندهی شوند.

وی افزود: در این سامانه جامع تمامی اطلاعات محیطی و بهداشت محیط سراسر كشور به صورت روزانه ثبت و كارشناسان بهداشت محیط این اطلاعات را به صورت سیستماتیك و نرم افزاری وارد این سامانه می كنند و تمامی اطلاعات به صورت الكترونیكی ار این طریق موجود است.معاون مركز سلامت محیط و كار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی ادامه داد: پس از ثبت اطلاعات موجود سامانه قابلیت تجزیه و تحلیل و ارزیابی وضعیت موجود بهداشتی كشور را دارد و به تمامی مراكز عرضه و توزیع مواد غذایی كشور، اماكن بین راهی و عمومی، رتبه بهداشتی تعلق می گیرد.غلامی هدف ازاجرای این طرح را شناسایی آخرین وضعیت بهداشتی مراكز، ارایه بهینه خدمات به مردم، ارزیابی بهداشتی اماكن و بهبود شاخص های بهداشت محیط به صورت روزانه عنوان كرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • sayd adel moosavi ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 0
    سلام خسته نباشید خوب بود .ولی این حرف ما تعدادی از بچه های بهداشت محیطی رو به گوش مسئولین زیربط وزارت خونه برسونید که با توجه به اینکه کارشناس بهداشت محیط هستیم ولی حق بازرسی نمی گیریم. کارت بازرسی داریم استخدام رسمی هستیم ولی کارت بازرسی مو رو نمیزنند. تعدادمون هم تو این شرایط نسبت به کل خیلی کم هستش واعتبار مالی نیز مطرح نیست خواهشا این رو منعکس کنید.