سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۵
کد خبر: 47971

سرپرست بیمارستان بقیةالله الاعظم (عج) دیلم گفت: دو دستگاه آمبولانس موجود در بیمارستان به دستگاه‎های ونتیلاتور و دی‌سی شوک مجهز شد و به تیپ A ارتقا یافته است.

سلامت نیوز : ابراهیم قنواتی‌پور امروز در گفت‌وگو با فارس در دیلم اظهار داشت: برای تجهیز این آمبولانس‎ها 280 میلیون ریال از محل کمک‎های مردمی و اعتبارات بیمارستان هزینه شده است.

وی افزود: این موضوع در سلامت بیماران اعزامی به ویژه بیماران قلبی عروقی تأثیر بسزایی داشته است.قنواتی‌پور با اشاره به خدمات ارائه شده در سال گذشته در این بیمارستان یادآور شد: در سال گذشته 50 هزار و 87 نفر به بخش اورژانس بیمارستان مراجعه کردند که 43 هزار و 264 نفر به صورت سرپایی مداوا و 6 هزار و  823 نفر در بخش اورژانس بستری شدند.

قنواتی‌پور بیان کرد: در مجموع از 507 اعزام صورت گرفته 444 اعزام درون استانی به شهرستان‎های گناوه، برازجان و بوشهر و 63 اعزام برون استانی به دیگر شهرستان‎ها داشته‎ایم.سرپرست بیمارستان دیلم تصریح کرد: با حضور متخصص داخلی و اطفال بصورت مقیم در شهرستان 964 نفر در سال گذشته در بخش‎های داخلی، سی.سی.یو، نوزادان و اطفال بستری و درمان شدند.

وی خاطر نشان کرد: با استفاده از تمامی فضای فیزیکی بیمارستان درصد کل اشغال تخت در بخش‌های بستری 23 درصد است.قنواتی‌پور به ارائه خدمات تخصصی به بیماران دیالیزی اشاره کرد و گفت: در بخش دیالیز خدمات تخصصی به 11 بیمار ارائه می‎شود که در مجموع یک‌هزار و 557 جلسه دیالیز برای این بیماران در سال گذشته انجام شده است.وی گفت: با توسعه فضای فیزیکی بخش اداری بیمارستان شامل واحدهای آمار، حسابداری، کارگزینی،اموال و کارپردازی بصورت مستقل و زیر نظر مدیریت بیمارستان مشغول به ارائه خدمات هستند.

سرپرست بیمارستان دیلم از احداث اتاقک زباله‎سوز در بیمارستان خبر داد و خاطر نشان کرد: با نصب و راه‎اندازی دستگاه امحا زباله، زباله‎های عفونی بیمارستان و مراکز بهداشتی درمانی به صورت بهداشتی دفع می‎شوند.قنواتی‌پور درصد پیشرفت پروژه منازل شش واحدی پزشکان را خوب ارزیابی کرد و افزود: با بهره‎برداری از این منازل، مشکل اسکان پزشکان متخصص و پرسنل درمان بیمارستان برطرف خواهد شد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha