نماینده‌ی مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، از روند اجرایی طرح‌های اساسی مصوب سفر ریاست جمهوری به این شهرستان در یك سال گذشته اظهار نارضایتی كرد.

محمدتقی كاویانی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: پروژه‌های جزیی نظیر آب و گازرسانی به روستاها و راهسازی پیشرفت‌های خوبی داشته، اما در كارهای مهم و اساسی نظیر ساخت مجدد بیمارستان شهید حیدری كه بیش از 50 سال قدمت دارد هنوز اقدام مثبتی صورت نگرفته است.

كاویانی توسعه بیمارستان علیمرادیان نهاوند از 128 به 220 تختخوابی را دیگر مصوبه‌ی هیات دولت برشمرد و خاطر نشان كرد: امسال سه میلیارد و 200 میلیون تومان به توسعه‌ی تمامی بیمارستان‌های استان اختصاص یافته كه اصلا جوابگو نخواهد بود.

او مطالعه و ساخت دانشكده‌ی داروسازی، ساخت سه سالن ورزشی چند منظوره، ساخت 17 واحد سازمانی برای پزشكان متخصص، ساخت خانه كشتی و چهار خطه كردن ورودی‌های استان كه شامل شهرستان نهاوند نیز هست را از جمله مهم‌ترین مصوبات سفر استانی رییس‌جمهور در شهرستان نهاوند اعلام و خاطرنشان كرد: از ساخت دانشكده داروسازی خبری نیست و عملیات اجرایی ساخت 17 واحد سازمانی ویژه پزشكان نیز تاكنون آغاز نشده است.

نماینده‌ی مردم نهاوند در مجلس، تصریح كرد: كمبود اعتبارات و امكانات موجب شده اهداف ریاست جمهوری به صورت 100 درصد عملی نشود و لازم است معاون اجرایی رییس‌جمهور به دقت و سرعت مصوبات را پیگیری كند.

وی مشكل بهداشت و درمان و بیكاری را از مشكلات عمده حوزه‌ی انتخابیه‌ی خود دانست و گفت: نرخ بیكاری در شهرستان نهاوند 14 درصد است كه بالاتر از میانگین بیكاری استان بوده كه بخشی از آن به دلیل سهم اندك نهاوند از صنعت استان است و پیش‌بینی می‌شود با بهره‌برداری از كارخانه‌ی سیمان نهاوند در سال آینده درصدی از این بیكاری رفع شود.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha