سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۳
کد خبر: 48000

پنجاه و دومین همایش بین المللی انجمن دندانپزشكی ایران امروز - سه شنبه - با حضور جمعی از استادان برجسته دانشكده های دندانپزشكی داخلی و خارجی و كارشناسان حوزه سلامت در برج میلاد تهران آغاز بكار كرد.

سلامت نیوز : این همایش با شعار ' آموزش شكست ها، راهبردی به سوی موفقیت ' و با هدف ارایه آخرین دستاوردهای نوین علمی در حوزه دندانپزشكی به مدت چهار روز در تهران برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، در این همایش پنج هزار نفر از دندانپزشكان رشته های مرتبط شامل جراحان فك و صورت، متخصصان ارتودنسی، ایمپلنت، ترمیمی و كودكان به همراه استادانی از كشورهای سوئیس، آلمان، فرانسه و ایتالیا حضور دارند. به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا؛ این گزارش می افزاید: همایش انجمن دندانپزشكی ایران یكی از باسابقه ترین و بزرگترین همایش سالیانه علمی كشور است كه 200 نماینده داخلی و خارجی حضور دارند.

بنا بر این گزارش، این همایش تا 22 اردیبهشت ماه جاری با برپایی كارگاه های آموزشی و سخنرانی های تخصصی در برج میلاد برگزار می شود.بر اساس این گزارش، ارایه آخرین دستاوردهای كاربردی فناوری های نوین رایانه ای به همراه نمایشگاه آثار هنری دندانپزشكان مانند عكس، نقاشی و مجسمه سازی از دیگر برنامه های این همایش است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha