سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۹
کد خبر: 48006
سلامت نیوز: از سوی بنیاد بیماری‌های نادر محمدرضا طالقانی پیشکسوت ورزش کشتی به عنوان سفیر فرهنگی- ورزشی این بنیاد معرفی شد.

به گزارش سلامت نیوز، علی داوودیان مدیرعامل بنیاد بیماری‌های نادر، در دیدار با محمدرضاطالقانی پیشکسوت ورزش کشتی درباره کارهای انجام شده بنیاد بیماری‌های نادر برای بیماران نادر به بحث و گفتگو پرداخت.
در این نشست مدیرعامل بنیاد بیماری‌های نادر گفت: بنیاد بیماریهای نادر 15 هزار عضو دارد که از خدمات این بنیاد بهره می گیرند و ما چندین مرکز درمانی تأسیس کرده‌ایم که بیماران را به صورت رایگان ویزیت می‌کنند.
وی ادامه داد: بنیاد بیماری‌های نادر مجموعه خوبی است و از هیچ ارگان دولتی کمک دریافت نکرده‌ایم، البته وجود افرادی مانندمحمدرضا طالقانی موجب می‌شود که از بیماران حمایت شود همچنین حمایت شما موجب افزایش امید بیماران می شود.

داوودیان اضافه کرد: بنیاد هر ماه مجله‌ای منتشر می‌کند که در اختیار 15 هزار عضود بنیاد قرار می گیرد، البته در راستای درمان بیماران سرطانی نیز قدم برداشته‌ایم و درحال برنامه ریزی برای درمان این بیماران هستیم.

مدیرعامل بنیاد بیماری‌های نادر بیان داشت: امسال به عضویت بنیاد بیماری های نادرجهان درآمده ایم. بنیاد بیماری‌های نادر 476 شعبه در جهان دارد و در مجموع وضعیت بیماری های نادر رو به پیشرفت هست.
وی اظهار کرد: وجود شخصیت‌هایی مانند محمدرضاطالقانی موجب افزایش روحیه بیماران می‌شود باید برای بیماران نادر کاری انجام دهیم .

در این دیدار محمدرضا طالقانی نیز گفت: دین من توصیه کرده که به مردم کمک کنید و هرکه می تواند باید به اندازه کرمش به دیگران کمک کنند البته خداوند ما را برای خودش آفریده و باید برای خدا کار کرد و شعار من این است که لبخند به لب کسی نشاندن بسیار خوب است.

وی افزود: به دیگران توصیه می کنم که تا حد توانشان در کارهای خیر قدم بردارند و به دیگران کمک کنند.

در این نشست از سوی بنیاد بیماری های نادرمحمدرضا طالقانی پیشکسوت ورزش کشتی به عنوان سفیر فرهنگی- ورزشی این بنیاد معرفی‌ شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha